15 | Spoljna koža 1 prema dr. Hamer | Posebni programi

Ovaj video s uputama govori o korisnim biološkim specijalnim programima vanjske kože. Ovi SBS-ovi su namijenjeni da pomognu u rješavanju raskida. Objašnjeni su simptomi aktivne faze, faze razriješenog konflikta, krize i rezidualnog stanja na kraju faze ozdravljenja. Koristeći nekoliko studija slučaja, različiti povezani sadržaji sukoba, kao što je želja da budete razdvojeni ili neželje da budete razdvojeni, itd., trebaju biti razumljivi.

Trenutno gledate sadržaj rezerviranog mjesta iz Spotify. Za pristup stvarnom sadržaju kliknite na dugme ispod. Imajte na umu da će podaci biti proslijeđeni trećim licima.

Više informacija

Trenutno gledate sadržaj čuvara mjesta iz Uobičajeno. Za pristup stvarnom sadržaju kliknite na dugme ispod. Imajte na umu da ćete na taj način podijeliti podatke sa dobavljačima trećih strana.

Više informacija

15 | Spoljna koža 1 prema dr. Hamer | Posebni programi

Govorni sadržaj: 15 | Spoljna koža 1 prema dr. Hamer | Posebni programi

Video zapisi o treningu Pilhar – SMS!
“Special 001 Outer Skin (1)”
Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:00:01
Uvod u vezi sa smrću dr. Hamers • Tema Eksterna koža – 1. dio
Dakle, dame i gospodo, želeo bih da vam srdačno poželim dobrodošlicu u našu onlajn studijsku grupu Germanska medicina dr. med. Ryke Geerd Hamer.
Unser heutiges Thema ist die äußere Haut. Dr. Hamer ist leider am 2. Juli 2017 verstorben, aber er hat uns etwas ganz Wichtiges hinterlassen, die Germanische Heilkunde und sie erklärt wie unser Körper funktioniert und wir stecken da ein Leben lang drin und wer möchte nicht gesund sein bzw. gesund werden, wer möchte nicht ein gesundes Kind haben und die Gesundheit ist das höchste Gut und so gesehen, wir werden den Generationen des Dr. Hamer danken, meiner Meinung gibt’s nämlich auch gar kein wichtigeres Wissen, als wie mein Körper funktioniert und so gesehen wird Dr. Hamer mit Sicherheit zu den Unsterblichen zählen.
Wie gewohnt, eine kurze Einführung bzw. – meine Zielgruppe ist nicht der Patient, ich bin kein Therapeut und wir dürfen nicht praktizieren, es ist vom System in dem wir leben verwehrt. Meine Zielgruppe ist auch nicht der Therapeut. Dr. Hamer hat nicht therapieren dürfen, also wieso sollte jemand anders therapieren dürfen?
Meine Zielgruppe ist der Interessierte, ich frage Sie gar nicht ob Sie Patient oder Therapeut sind, ich erzähle allen dasselbe – wie unser Körper funktioniert. Sie haben nämlich hier bei der Germanischen Heilkunde einen ganz großen Vorteil, Sie müssen gar nichts glauben, Sie können Erfahrungen sammeln. Es geht um 5 Naturgesetzte und so wie der Bauer in der Natur seine Erfahrungen sammelt, so kann man auch hier die Germanische Heilkunde erfahren und mit der Zeit wird aus Glauben Wissen dass das stimmt und wenn ich die Organsymptome richtig interpretieren kann, dann habe ich schon einmal wenn ich weiß warum und wieso und was zu tun ist und wie lange, dann habe ich schon einmal das Allerschlimmste verloren, nämlich die Angst.
Das was uns umbringt ist die Angst und die Schulmediziner machen ja das Geschäft mit der Angst, die malen uns den Teufel an die Wand und in Wirklichkeit – die meisten Patienten kommen in einer Heilungsphase. Das ist dann schon mal ein ganz anderer psychischer Moment, wenn ich weiß, das ist ein Heilungsphasensymptom – OK gut, ich war soundso lang konfliktaktiv, ich werde jetzt soundsolange die Heilungsphase, die Symptome ertragen, ja gut, ich weiß ja heute schon wie lange das dauern wird und ich habe automatisch schon weniger Angst.
Petak, 12. januara 2024
1 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 00:03:02
tema
Osnovni pregled
> O čemu je germanska medicina? • Radi se o uzrocima bolesti i samim tim
• o kauzalnoj terapiji
Naša današnja tema, vanjska koža - mi smo u crvenoj grupi - skvamozni epitel. Ali kao što sam upravo rekao, malo ponavljanje osnova. Osnove moraju biti u redu, ako sam shvatio osnove, onda razumijem dijagnostičku tabelu, onda razumijem posebne programe, onda razumijem i psihoze.
Und hier haperts aber, das Allerschwierigste ist einerseits die Ursache zu finden, diesen biologischen Konfliktschock, erst dann weiß ich was zu tun ist und wir dürfen nicht psychologisieren, wir müssen biologisch denken lernen, biologische Konflikte erfordern auch eine biologische Lösung. Und das ist nicht einfach, das dauert so bis man da einmal reinfindet in diese Denkweise, es geht nicht um das Symptom, es geht um die Ursache und die Natur tickt etwas anders als uns die herkömmliche Psychologie weismachen möchte.
Also Dr. Hamer widerlegte nicht nur Pasteur mit seinen Mikroben – die Mikroben sind nicht unsere Feinde, er widerlegte auch Virchow, der gemeint hat, er hat noch nie eine Seele gefunden. Der Hamersche Herd im Hirn ist … ein Blick ins Schädel- CT ist ein Blick in die Tiefe der Seele des Menschen. Wir sehen genau wo der Schuh drückt – gilt auch fürs Tier. Also wir können jetzt die Ursache fotografieren, das brennt sich ein in unser Hirn, mit einem simplen Schädel-CT kann man das fotografieren, kostet 200 Euro. Und Dr. Hamer widerlegt aber auch Freud, und das sehen halt viele nicht gern. Also Dr. Hamer erklärt uns nicht nur wie unser Körper funktioniert sondern auch, warum wir wie denken, handeln und fühlen. Warum sind wir depressiv, oder wieso ist derjenige cholerisch usw.
Und worum geht’s in der Germanischen? Die Kunst ist es auch, dieses Wissen zu vermitteln, und wenn sie jetzt jemandem Bekannten in kurzen Worten erklären wollen worum es in der Germanischen geht, kommen Sie nicht mit dem Konflikt, da fühlt man sich oft zu nahe getreten – „ich hab doch keinen Konflikt“ oder so. Sagen Sie einfach ganz unverfänglich, es geht um die Ursachen und mit dem Wissen um die Ursache geht’s auch um die ursächliche Therapie, heilen kann sich nämlich nur der Körper selber. In den seltensten Fällen bräuchten wir Notfallmedizin.
Petak, 12. januara 2024
2 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:05:39
Ključna tačka!!
> Je li BIOLOŠKI KONFLIKT
• Veoma akutno i dramatično • Doživljeno kao izolovano • Uhvaćeno na pogrešnoj nozi
A uzrok raka, alergija, hronične patnje, psihoza je monokauzalno biološki konfliktni šok. On uvek ima 3 kriterijuma, veoma je dramatičan - ne smeta mi, direktno sam pogođen. Osjećala sam se izolovano – u toj sekundi nisam mogla komunicirati i uhvatila se na krivu nogu – bila sam potpuno nespremna, pogodilo me je kao grom iz vedra neba. I to je uzrok bolesti koje nastaju same od sebe, ma kako ih nazivali.
Die Germanische gilt nicht für Vergiftung, nicht für Verletzung, nicht für extreme Mangelernährung, und da wäre auch die Notfallmedizin gefragt von der Schulmedizin – das was wir heute brauchen könnten von der Schulmedizin – die Notfallmedizin, aber den Rest kann man in der Pfeife rauchen.
Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:06:36
DHS
I pogledajte u lice osobe koja je u šoku, otvorenih očiju, usta i ušiju i to je uzrok, to je ono što morate pronaći, taj trenutak u njihovom životu. A to je i umjetnost postavljanja pravih pitanja kao terapeuta - pacijentu, kako bi ga mogao dovesti do sukoba.
Und wenn der Patient seinen Konflikt findet, der weiß dann noch, was derjenige anhatte, wo die Sonne stand, wie das Ganz roch, wie das Ganze geschmeckt hat, was der Satz war … also unser Hirn macht in dem Schockmoment wie ein Fotoapparat knips und wir verdrängen auch, um den Konflikt auch lebbar machen. Aber das ist eben die Kunst, den Konflikt rauszufinden, die Kunst des Therapeuten, bzw. wir haben keine Therapeuten und im Moment müssen wir das selber lernen, verstehen lernen, wir müssen wissen, wonach wir suchen müssen. Und wenn Sie hinfinden, Sie wissen noch so viele Details, das ist ein Hinweis, das ist der Konflikt und wir wissen auch vom Symptom her wonach wir suchen müssen.
Petak, 12. januara 2024
3 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 00:08:02
tema
Ako u tom trenutku imam sukob u komadima, onda imam Hamerov fokus u moždanom stablu i reagujem sa tkivom žlezde. Gastrointestinalni trakt, pankreas, jetra.
Brocken
> Žljezdano tkivo/moždano stablo
• Parotida • Štitna žlijezda • Jednjak • Želudac • Jetra • Gušterača • Crijeva • Prostata
Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 00:08:16
tema
integritet
> Tkivo nalik žlijezdama Mali mozak – (žuto-narandžaste pruge) • Peritoneum • Pleura • Sklera
Ako imam povredu svog integriteta, ako sam napadnut ili oskrnavljen ili unakažen - imam Hamerov fokus u malom mozgu i reagujem tkivom nalik na žlezdu, dermisom ili peritoneumom.
Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:08:32
Kolaps samopoštovanja
> Vezivno tkivo / medula – narandžasta grupa
• Kosti • Limfni čvorovi • Hrskavica • Tetive • Mišići • Vezivno tkivo • Masno tkivo
Ako sam povezao pad samopoštovanja u trenutku šoka, imam Hamerov fokus u srži i reagiram vezivnim tkivom, kostima, tetivama, hrskavicom, mišićima, masnim tkivom.
Petak, 12. januara 2024
4 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 00:08:44
tema
Odvajanje, teritorijalni sukob
> Skvamozni epitel – korteks / crvena grupa
• Spoljna koža • Mlečni kanali • Konjunktiva • Rožnjača • Sočivo
• Bronhi • Larinks • Koronarne arterije • Jetreni žučni kanali • Peptički ulkus • Urinarni trakt
Habe ich einen Trennungskonflikt – wo wir heute sind, oder einen Revierkonflikt, dann habe ich den Hamerschen Herd in der Gehirnrinde und ich reagiere mit dem Plattenepithel.
Also ich weiß vom Organsymptom her wonach ich suchen muss. Und dieses Assoziieren, die Natur assoziiert, wir haben auch viele Redewendungen die den Nagel auf den Kopf treffen. Oft muss man dem Patienten nur zuhören, welche Worte verwendet der und mit seinen Worten gehen Sie in die Diagnosetabelle, tun Sie nichts interpretieren, der Patient hat es erlebt und das ist die Wahrheit. Ob das Ganze berechtigt war oder nicht berechtigt dass er in dem Moment so reagiert hat, das ist seine Angelegenheit, ein jeder hat seine Realität, was für ihn zum Konflikt wurde muss nicht für Sie zum Konflikt werden und umgekehrt. Aber einzig und allein zählt das was der Patient sagt, Punkt. Daran müssen Sie sich halten und nichts interpretieren, nichts reininterpretieren, einfach Tatsachen hernehmen.
Und niemand kennt Ihre Organebene, Ihre Psyche besser als Sie selber und niemand von uns kann ein Schädel-CT lesen, ich kann’s nicht und Sie wahrscheinlich auch nicht. Aber das Individuum heißt untrennbar, Organ und Psyche untrennbar und das verläuft immer synchron. Also kein Pickel ohne entsprechende Besudelung und da haben wir den ganz großen Vorteil, wir müssen da gar nichts glauben, wir können Erfahrungen sammeln. Und dieses Assoziieren, wie gesagt, die Natur assoziiert, das ist eine biologische Sprache und die müssen wir halt lernen so wie Englisch oder Chinesisch, aber wie gesagt, so eine Fremdsprache ist sie nicht, weil wir haben diese Redewendungen und diese biologische Sprache gilt für Mensch und Tier.
Auch das Tier hat diesen Brockenkonflikt oder diesen Selbstwerteinbruch, wenn Sie ihren Hund verprügeln kann der mit dem Knochen reagieren genauso wie ein kleines Kind was Sie verprügeln …, ich möchte Ihnen da nichts unterstellen, das war nur ein Beispiel. Und dann reagiert das Kind mit Knochen in der aktiven Phase – mit Anämie und in der Heilung mit Leukämie.
Petak, 12. januara 2024
5 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:11:08
Istorija razvoja
> Praiskonsko more (komadići) / žljezdano tkivo – gljive moždanog stabla + gljivične bakterije
Also diese Sprache ist interanimalisch, das müssen wir verstehen lernen und zwar haben wir diese Sprache mit allen Geschöpfen dieses Planeten gemeinsam, einfach aus dem Grund, weil wir allesamt miteinander verwandt sind. Das ist der simple Grund. Viele haben ein Riesenproblem in der Vorstellung dass wir mit dem Affen verwandt sind. Ich muss sagen, es ist noch viel schlimmer, wir sind mit den Mikroben verwandt, wir sind mit den Insekten verwandt, wir sind mit den Pflanzen verwandt.
Život je gotovo sigurno počeo sa jednoćelijskim organizmom u praokeanu i iz ovog jednoćelijskog organizma razvile su se razne vrste i rodovi, a to znači da su svi oni naša braća, sestre, svi smo negdje u srodstvu i to također donosi sasvim drugo poštovanje prema stvaranju.
In der Germanischen Heilkunde wird die Schöpfung verehrt, wir machen uns kein Bild vom Schöpfer und das Lebendige ist heilig und Dr. Hamer hat 5 Naturgesetze im Lebendigen entdeckt, nicht in der nicht-lebendigen Materie, in der lebendigen Materie.
A naš predak je nekada bio prstenasto stvorenje nalik crvu, imao je drevna usta, u koja je unosio hranu i kroz isti otvor morao da povrati komad fekalija. Morske anemone i danas tako izgledaju, živeo je u drevno more, ova mala životinja tada nije poznavala društveno ponašanje, ovdje nije bilo razlike između partnera, majke/djeteta i njegova je svrha života bila - jesti i razmnožavati se.
I njegovi sukobi su bili odgovarajući - sukobi u komadima. Ne mogu da dohvatim komad, ne mogu da ga progutam, u stomaku mi je, ne mogu da ga izbacim ili sam bio presporo da ga uzmem ili otarasim.
I sada tkivo žlijezda, kao što sam rekao - gastrointestinalni trakt ili štitnjača ili jetra u aktivnoj fazi, čini proliferaciju stanica i time povećanje funkcije - više sluzi tako da komad može bolje kliziti ili izlaziti ili više probavnih sokova kako bi se komad mogao bolje probaviti i kada se ovaj sukob komada riješi, dioba stanica prestaje i sada ulazimo u fazu ozdravljenja.
Und mit dem Konflikt zehren wir von unseren Kraftreserven, wir haben kalte
Petak, 12. januara 2024
6 stranica 53-a

Hände – denken Sie an den Patienten der im Schock ist, wir haben kaum Appetit, wir haben Einschlaf-/Durchschlafstörungen und wir magern ab. Und solange ich konfliktaktiv war, solange werde ich in der Heilungsphase sein. Also wir sind hier in der gelben Gruppe beim Darmkrebs, beim Leberkrebs, beim Lungenkrebs, Bauchspeicheldrüsenkrebs und die Natur hat uns die Therapie einprogrammiert, es ist nicht das Symptom das Problem, sondern es ist dieser Brockenkonflikt das Problem und was beim Tier der reale Nahrungsbrocken ist, ist für uns Menschen im übertragenen Sinn der Brocken. Der Ärger mit dem Nachbarn den ich nicht verdauen kann.
A sada rak debelog crijeva nalik karfiolu počinje malo prema ustima i proizvodi litre probavnih sokova kako bi mogao probaviti ovaj zaglavljeni komad. Tako u germanskoj medicini često uopšte ne napadamo pacijenta, tražimo uzrok i pokušavamo da rešimo uzrok – da rešimo problem sa komšijom.
Dann fällt dem Patienten der Stein von der Seele, er kriegt warme Hände, er kriegt wieder Appetit, er ist konfliktgelöst, man sieht es beim Patienten, man braucht nur etwas Empathie um sich in den Patienten versetzen zu können. Man sieht es ihm an, wie es jetzt leichter geht.
I sada ulazi u fazu ozdravljenja i sada naš mozak uključuje mikrobe, u ovom slučaju gljivice/gljivične bakterije, koje tuberkulozno razgrađuju ovaj tumor koji više nije potreban, obično imam krv u stolici, komadiće crevna sluzokoža, komadići tumora, to takođe ide naruku Čolićima, imam i simptome faze zarastanja i naravno da je velika razlika da li mi je problem trajao dan ili nedelju ili tri meseca.
Entsprechend habe ich einen Tag Heilungsphasensymptome, eine Woche Heilungsphasensymptome oder drei Monate Heilungsphasensymptome. Und wie gesagt, in den seltensten Fällen bräuchten wir die Notfallmedizin, aber dann brauche ich wirklich den Klempner. Da brauche ich kein Globuli, da brauch ich auch keine Ernährungsumstellung oder Geistheilung, da brauche ich dann den Notfallmediziner.
Petak, 12. januara 2024
7 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:15:44
Istorija razvoja
> Zemljište (integritet) – Mali mozak / žuto-narandžasta prugasta grupa tkiva nalik žlezdi • Gljivične bakterije
Und dann hat das Tierchen das Land erobert, benötigte zusätzliche Organe um sich gegen spitze Steine zu schützen, die inneren Häute – Bauchfell, Brustfell, die Lederhaut. Hier geht’s um die Attacke, Verunstaltungskonflikte und jetzt machen diese Sonderprogramme ebenfalls in der aktiven Phase Zellvermehrung, die Mauer nach außen wird dicker gebaut um mich zu schützen, bei der Lederhaut nennt man das Melanom – Hautkrebs und alle stürzen sich auf das Symptom und schneiden das weit im Gesunden raus.
In Wirklichkeit muss ich die Besudelung lösen, das dass er beschimpft wurde vom Chef, auf den Chef reagiert er jetzt allergisch mit Besudelung – mit Hautkrebs und wenn ich das Problem mit dem Chef löse, die Besudelung löse, dann stoppt die Zellteilung und in der Heilung wird dieses Melanom ebenfalls tuberkulös verkäsend, nekrotisierend, zerfallend abgeräumt, es blutet, es stinkt und am Ende der Heilung ist das Symptom weg und der Patient ist wirklich gesund.
U konvencionalnoj medicini uklonite simptome i sretni ste – simptom je nestao. Ali zbog toga ne ulazi u fazu oporavka i tu je programirano prvo socijalno ponašanje, mliječne žlijezde - rak dojke, konflikt njege i sada se pravi razlika između partnera i majke/djeteta.
A kada sam zabrinuta za svoje dijete ili partnera, prvi put pokrećem socijalni program – više majčinog mlijeka – kako bih partneru i djetetu pružila veće šanse za preživljavanje. Ako ozdravi, težina će mi pasti s uma, tokom zarastanja čvor će se tuberkulozno razgraditi, a na kraju zarastanja čvor će nestati.
In der Schulmedizin kümmert man sich nicht um die Ursache, man sieht nur den Knoten in der Brust der Zellteilung macht in der aktiven Phase, das unterscheidet der Schulmediziner auch nicht ob das aktiv oder gelöst ist und er sieht nur Zellteilung und das ist böse für ihn und das ist Religion.
Es gibt in der Natur nichts Gutartiges oder Bösartiges, das ist künstliche Religion, diese alttestamentarische Denkweise, Gut und Böse und ich entscheide was gut und was böse ist. Ich meine das ist ein Verkaufstrick und das gibt’s in der Natur gar nicht, in der Natur ist alles sinnvoll geordnet, wir Menschen sind Teil dieser Natur, passiert irgendwas in meinem Körper, so ist es wie alles in der Natur weder gut noch böse sondern wie alles in der Natur sinnvoll eingerichtet, nur habe ich es halt noch nicht verstanden.
Petak, 12. januara 2024
8 stranica 53-a

Und wir helfen der Mutter dass das Kind gesund wird, dann fällt ihr der Stein von der Seele und den Rest erledigt die Natur. In der Schulmedizin schneidet man hier die Brust ab und Sie schickt man als geheilt nach Hause. Das würden Sie bei ihrem Auto nie zulassen, Sie fahren mit einem Platten in die Werkstatt, der schneidet Ihnen das Rad weg, sie kriegen ihr Auto mit 3 Rädern zurück und der sagt, das ist repariert, das ist geheilt und Sie fragen ihn, ob er einen Vogel hat. Und das sollten wir die Onkologen auch fragen.
Petak, 12. januara 2024
9 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:18:36
Istorija razvoja
> Mišićno-koštani sistem (samopoštovanje) medularno skladište – narandžasta grupa Vezivno tkivo > Bakterije
Tako je i tada maloj životinji bio potreban mišićno-koštani sistem, kosti, tetive, hrskavica - opet dodatni mozak, medula, evo nas sad vezivno tkivo i tu se radi o sjedištu vlastite vrijednosti.
Schwerer Selbstwerteinbruch geht auf den Knochen, der leichte auf den Knorpel – der Lymphknoten, Bindegewebe, der leichteste auf das Fettgewebe und Achtung, jetzt sind wir im Großhirn, Marklager (Cortex) nennen wir Großhirn und die Programme die machen nicht Zellvermehrung sondern Zellschwund in der aktiven Phase – Löcher, beim Bindegewebe nennt man das Nekrosen und wenn ich einen Selbstwerteinbruch in der Natur nicht lösen kann, irgendwann löst sich der Knochen auf, reißt die Sehne und dann bin ich Beutetier und werde gefressen.
Ovdje priroda ne pomaže odmah, prvo moram riješiti pad samopoštovanja, u liječenju pridruženi mikrobi su bakterije, one ponovo popunjavaju ove rupe otokom, to boli, na kraju izlječenja otok se smanjuje, ali kost ostaje jača, tetiva ostaje jača - doživotno, to je kao da lomite kost.
Na kraju zarastanja, mjesto prijeloma je gušće, deblje nego prije. da se to više ne dešava tako lako i pazite, u aktivnoj fazi imamo gubitak ćelija, imamo i anemiju - anemiju a u fazi zarastanja imamo leukemiju.
Dakle, leukemija je razlog da budem sretan, uspeo sam da rešim pad samopoštovanja, moram to da rešim jer ako je ne rešim, moje kosti će se rastvoriti ili ću umreti od anemije i ja Radije bih to riješio danas nego sutra jer sutra imam više konfliktne mase.
Vidite, iz germanske perspektive, dijagnoza leukemije je smrtna kazna za mnoge i mi kažemo, to je razlog za radost, uspeo sam da rešim sukob i ako znam koliko dugo sam bio konfliktno aktivan, toliko dugo Moći ću se izliječiti Biti slab i umoran je dio toga, to je normalno, to je dio toga i na kraju izlječenja krvna slika se ponovo regenerira.
Kao što sam rekao, hitna medicina nam retko treba. Od 100 pacijenata oboljelih od raka, 20% nas bi trebalo hitnu medicinu, ostali se tako snalaze, ali konvencionalna medicina uništava 100.
Petak, 12. januara 2024
10 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:20:43
Istorija razvoja
> Socijalna interakcija (razdvajanje, teritorij) + funkcionalni zastoj skvamoznog epitela/virusi? > Korteks – crvena grupa
A najsloženiji mozak je naš najmlađi mozak, moždana kora. Radi se o socijalnoj interakciji, radi se o odvajanju, vanjskoj koži, neurodermitisu, psorijazi – gdje smo danas, ali to se odnosi i na mliječne kanale – intraduktalne – mastitis u liječenju, ali i na
Knochenhaut – Rheuma, das ist die brutale Trennung, Revierbereich, die Herzkranzgefäße, Herzinfarkt, Lungenembolie, die Bronchien und diese Programme machen Zellminus und bei der äußeren Haut erkläre ich es noch genauer den biologischen Sinn, aber bei den Bronchien, Hohlorganen wie Herzkranzgefäße, Harnweg – dieses Zellminus ermöglicht eine Funktionsverstärkung in der aktiven Phase – mehr Luft in die Lunge, mehr Blut zum Herzmuskel, mit mehr Urin das Revier besser markieren zu können um die Ursache zu lösen.
Also das Programm, dieses Sonderprogramm was wir bisher als Krankheit bezeichnet haben, hilft mir die Ursache zu lösen. Ich habe halt ein aktive Phase mit entsprechenden Symptomen, die müssen nicht immer auffallen und ich habe eine Heilungsphase mit entsprechenden Symptomen. Typischerweise fällt die Heilungsphase auf. Aber das Zellminus ist der Sinn und dann haben wir die Funktionsausfälle.
Tamo nemam ni plus ni ćelija minus, već funkcionalni gubitak u aktivnoj fazi i tu je funkcionalni gubitak smisao, npr. dijabetes, ne proizvodi se inzulin, pa šećer raste da bi riješio uzrok, uzrok se zove konflikt rezistencije, Opirem se i sada imam više šećera, više energije da se uspješnije oduprem i tokom izlječenja nivo šećera u krvi se regeneriše ili normalizira.
Petak, 12. januara 2024
11 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 00:22:34
tema
A ako to pogledate iz perspektive razvojne historije, možete vidjeti da organi vezani za kotiledon imaju svoje sukobe vezane za kotiledon, releje mozga vezane za kotiledon, svoje ponašanje, svoje mikrobe, svoja osjetila, a također i svoje krize . Postoje četiri različite vrste tkiva:
• Žljezdano tkivo • Žlijezdasto • Vezivno tkivo • Ploščati epitel
i znam šta da tražim od simptoma organa, znam kada da tražim, kada su simptomi počeli.
Ich muss nur unterscheiden, ist es ein aktives Symptom, ist es ein Heilungsphasensymptom, ich kann es sogar noch eingrenzen – ist es mit Partner, Mutter/Kind – die Händigkeit, also ich weiß sehr sehr viel wenn ich das Organsymptom weiß und über die Psyche muss ich den Konflikt rausfinden. Denn der steht auch nicht im Schädel-CT der Konflikt. Also da steht nicht mit einer Sprechblase dabei „der Trennungskonflikt war am 01.05.2015 mit der Mama“, das muss ich über die Psyche rausfinden. Und wie gesagt, niemand kennt Ihre Psyche, Ihre Organebene besser als Sie selber.
Istorija razvoja
> Organi vezani za kotiledon imaju...
• Konflikti vezani za kotiledon
• Ponašanje vezano za kotiledon
• Kotiledon srodan njihovom biološkom smislu • Mikrobi srodni kotiledonu
• Krize vezane za kotiledon
• Kotiledon je povezao njihovu ruku
Petak, 12. januara 2024
12 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:23:50
1. Biološki zakon prirode
> Opisuje uzrok. / “Smatra se općenito prihvaćenim”
Und das 1. Gesetz, Dr. Hamer hat 5 Naturgesetze entdeckt, das 1. Gesetz beschreibt die Ursache und besagt, jedes Sonderprogramm startet mit einem Konfliktschock: hoch akut, isolativ, am falschen Fuß.
Pridruženi konfliktni sadržaj određuje Hamerov fokus u mozgu i samim tim bolest organa i tok ove krive je sinhroni na sva 3 nivoa, psiha-mozak-organ. Hamerov fokus sam edematizirao u obliku mete za gađanje u aktivnoj fazi i edemizirao u fazi zarastanja.
Tako da odmah mogu vidjeti na CT lobanje da li je uzrok još uvijek prisutan ili je već riješen i na kraju zacjeljivanja moždani relej je ožiljak. I uvijek radi sinhrono, mislimo samo na ova 3 nivoa da bismo mogli raditi s njima.
Aber es gibt keine Organerkrankung ohne Korrelat in der Psyche, es gibt auch keine Psychose ohne Organbezug. Übrigens man kann auch keinen Krebs züchten ohne Gehirn, bei den Versuchstieren setzt man immer einen Konflikt und ohne Gehirn kann man keinen Lungenkrebs züchten, keinen Brustkrebs züchten, gar nichts züchten.
Das ist auch ein Beweis dass es vom Gehirn her gesteuert wird. Und mit dem Konfliktschock schaltet unser Vegetativum – unser vegetatives Nervensystem – das willkürliche wird in der Germanischen komplett außen vorgelassen, es geht nur um das Unwillkürliche, also das was Sie willentlich nicht steuern können: kalte Hände, kochend heiße Hände, den Herzschlag, den können Sie nicht steuern und das wird getriggert und mit dem Konflikt schaltet unser Vegetativum sofort um auf Stress – kalte Hände, kaum Appetit, Einschlaf-, Durchschlafstörungen, wir haben Zwangsdenken, wir träumen unsere Konflikte, wir sind mit jeder Faser ausgerichtet auf Konfliktlösung. Wir geben solange keine Ruhe bis das Problem gelöst ist und dann kommen wir in die Heilung.
Petak, 12. januara 2024
13 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 00:25:43
tema
Und je nachdem was ich in dem Moment assoziiere, habe ich da einen Brockenkonflikt, habe ich den Hamerschen Herd im Stammhirn, ich reagiere mit Zellvermehrung vom Drüsengewebe, habe ich eine Verunstaltung oder Sorge, habe ich den Hamerschen Herd im Kleinhirn, ich reagiere mit drüsenähnlichem Gewebe.
Habe ich da einen Selbstwerteinbruch, habe ich den Hamerschen Herd im Marklager, ich reagiere mit Zellminus – Bindegewebe.
Habe ich einen Trennungs-, Revierkonflikt, habe ich den Hamerschen Herd in der Cortex – in der Gehirnrinde, ich reagiere mit Zellminus beim Plattenepithel oder Funktionsausfall und zwar solange, bis das Problem gelöst ist.
Und wenn ich das Symptom nur wegschneide, ersten kommt es dann irgendwann einmal wieder und zweitens einmal, der Patient findet keine Erholung, er kommt nicht in die Erholungsphase, er bleibt im Dauerstress, er magert ab, er zehrt aus und Sie wissen ja die Erfolge in der Schulmedizin, denen geht’s nicht darum dass es uns gutgeht, darum geht’s denen nicht sondern darum, dass es ihnen gut geht.
Und was den Arzt umbringt, ist die Gesundheit und der Tod, also halten sie uns da in der Schwebe – chronisch krank, jetzt möchte man den Krebs zur chronischen Krankheit machen, so quasi – „Dauerbezahler“, dankbarer Kunde. Aber Sie sehen auch hier schon mit dem 3. Gesetz, der Krebs hat nichts mit einer Entartung zu tun, sondern der folgt nach Naturgesetzen. Da gibt’s ein System, eine Logik und das ist bei Ihnen, bei mir komplett gleich, beim Hund komplett gleich.
3. Biološki zakon prirode
• SBSe make cell+ koji kontroliše Altbrain
• SBSe koji kontroliše neubarin uzrokuje ćelijski ili funkcionalni otkaz > Gotovo se smatra „općepriznatim“.
Petak, 12. januara 2024
14 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:27:19
5. Biološki zakon prirode
>Okreće terapiju naopačke
Und der Sinn liegt meist sofort in der aktiven Phase, also der Darmkrebs hilft mir, den Brocken zu lösen, der Brustkrebs hilft mir, dass das Kind gesund wird, der Funktionsausfall hilft mir die Ursache zu lösen. Gerade beim Bindegewebe da muss ich erst die Ursache lösen, die schmerzhafte Heilung überstehen, erst am Ende trägt der Sinn, aber dafür gleich ein Leben lang, bleibt der Knochen stärker, damit das nicht mehr so leicht passiert, deshalb auch Luxusgruppe.
Petak, 12. januara 2024
15 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 00:27:50
tema
A drugi zakon kaže da ako se konflikt riješi, on postaje 2-fazni; ako se sukob ne može riješiti, simptomi ostaju 2-fazni. Pacijent ostaje u stalnom stresu i ne jede, ne spava, a jedna od mogućnosti je smrt od iscrpljenosti – kaheksija.
Aber mit der Konfliktlösung, jetzt komme ich in die Erholung, jetzt kriege ich warme Hände, Appetit, ich kann wieder erlöst schlafen, das verlorene Gewicht nehme ich wieder zu und in der Heilung schaltet unser Hirn die Mikroben an und jetzt wird alles unter Schwellung tuberkulös abgebaut oder aufgefüllt.
Die Schwellungen werden mehr und mehr, die Schmerzen werden mehr und mehr und um das in die Vagotonie fallen zu stoppen hat die Natur die Krisen eingebaut, sämtliche Krisen sind Hirnsymptom, also aus der gelben Gruppe das ist eine Stammhirnkrise, aus der gelb-orange gestreiften Kleinhirn usw., die sind allesamt nicht auffällig, man ist kalt, das ist allen Krisen gemeinsam. Die meisten Krisen kommen so gegen Morgen, in einer Heilungsphase gegen 4 Uhr.
Impresivne su krize moždane kore, gde imamo odsustvo, sa skvamoznim epitelom imamo odsustvo, tako i kod kože, ali i kod infarkta imamo izostanak i epilepsija, migrena, to su primetne krize.
I svi oni sami doživljavaju krize, kritična tačka je nakon krize, da li je kriza bila dovoljno jaka da usmjeri kormilo ka zdravlju ili je bila preslaba, da li je masa sukoba prevelika, umireš ovdje...(Helmut pokazuje na strelicu nadole nakon krize)…
Die früheren Ärzte sagten an dem Punkt hier, „jetzt ist er über den Berg“, also die Krise war der Berg, die hat die Aufgabe das in die Vagotonie fallen zu stoppen, mit Schwung wird der Patient wieder in Richtung Gesundheit bugsiert, das ist die Aufgabe der Krise, aber auch Selektion. Und sterben tut man wie gesagt nach der Krise, die meisten Menschen … wenn sie eines natürlichen Todes sterben – also ohne ärztlicher Beihilfe, sterben so gegen morgen.
2. Biološki zakon prirode
• Opisuje rješenje > „Smatra se „općeprihvaćenim“.
»―――――«
2. Biološki zakon prirode
> Krize: Ti umireš ovde!!!
Petak, 12. januara 2024
16 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 00:30:00
tema
4. Biološki zakon prirode
• Stari tumori kontrolirani mozgom se uklanjaju preko tuberkuloze • Nova mozgom kontrolirana nekroza, čirevi su ispunjeni
> Virusi? > Bakterije > Gljivične bakterije > Gljive + bakterije
Und die Mikroben sind unsere Chirurgen – die Symbionten, das sind nicht unsere Feinde und die brauchen wir eben als Chirurgen, die müssen die Althirntumore abräumen, also Darmkrebs, Brustkrebs. Die müssen die Großhirnlöcher auffüllen, also die Löcher im Knochen, in der Sehne und beim Plattenepithel hat man bisher gedacht die Viren, Herpes oder Gebärmuttermund-, Hals oder Lebergallengänge oder auch Funktionsausfall – Kinderlähmung und die Viren … aber die Viren gibt’s gar nicht, das ist Fake-News.
Also wenn Sie irgendwo hören, „Virus im Anmarsch – Virenepidemie“, dann wissen Sie sofort – Fake-News. Das war eine Hypothese vom Pasteur und es gibt bis heute kein fotografiertes Virus – trotzt Elektronen-Rastermikroskop.
Petak, 12. januara 2024
17 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:30:50
šine
>Sve što je hronično ide na TRAČNICE (alergija)
• Glavna numera • Miris • Ukus • Situacija • Osoba • Zvuk • …
Und alles das was chronisch verläuft, läuft über Schienen, die Schiene ist die Allergie. Also im Moment des Schocks, schauen Sie einem Menschen ins Gesicht, macht unser Hirn knips und ich merke mir sämtliche Sinneseindrücke um mich künftig zu warnen, das kann man sich vorstellen wie so ein Radar so biep biep biep, Achtung damals war es komplett gleich und dann startet das Sonderprogramm schon im Vorfeld, jetzt müssen nicht mehr die 3 Kriterien erfüllt sein, es reicht die Milch zu trinken, es reicht den Nachbarn zu sehen und ich hab schon ein Rezidiv mit dem Urprogramm, habe ich damals mit Ärger und Darm reagiert, reagiere ich jetzt chronisch mit dem Darm über die „Schiene Nachbar“, habe ich da damals mit Trennung und Haut reagiert weil mich die Mama verlassen hat, reagiere ich jetzt chronisch über die Schiene „die Mama verlässt das Zimmer“ mit Rezidiv – mit der Haut.
Also alles was chronisch verläuft, egal wie man das nennt, ob man zu dem Allergie sagt oder chronisches Leiden, läuft über Schiene. Die Ursache ist der Schock, suchen muss man dort wo es begonnen hat und der Rest ist die Schiene. Also eine jede Schiene, eine jede Allergie – zeigt hin zum Konflikt, hoch akut, isolativ, am falschen Fuß. Künftig reichts aber die Milch zu trinken, den Nachbarn zu sehen, die Mutter geht weg und ich habe ein Rezidiv und immer mit dem Ur-Programm.
Petak, 12. januara 2024
18 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 00:32:14
tema
Tokovi sukoba
• Uniciklično napredovanje konflikta • Policiklično napredovanje konflikta • Iscjeljivanje vješanjem
• Viseće aktivno
Und über die Schienen kann ich eben in die verschiedenen Konfliktverläufe geraten. Ich kann das einmalig haben, ich kann das gelegentlich haben, ich kann quasi eine hängende Heilung haben, ich habe einen Patienten von mir der hat von dem Programm nur die Heilungsphasensymptome. Und hängend aktiv sein – ich habe einen Patienten von mir, der hat nur die aktiven Symptome von diesem Sonderprogramm.
Also zum Beispiel die Neurodermitis ist die hängende Heilung, „itis“ ist die Entzündung – Entzündung ist immer Heilung, egal wie die Entzündung heißt. Und wenn die nicht verschwindet ist das eine hängende Heilung. Das heißt die hat einen Trennungskonflikt erlitten mit einer Schiene und wir müssen zu dem Konflikt auch die Schienen finden um das Symptom … um die Situation zu klären und die Ursache zu finden.
Eine Möglichkeit wäre Schiene meiden und ich bin gesund oder definitiv das Problem lösen dass ich einmal lachen kann wenn die Mutter ihren Hintern aus der Tür bewegt dass ich mir denke, „ha, jetzt kann ich fernsehen“. Und dann verliert sich das Symptom weil der Konflikt gegenstandslos wurde.
Und wie gesagt, zu biologischen Konflikten brauchen wir eine biologische Lösung. Und eine biologische Lösung ist das Älterwerden. Die Konflikte die Sie in der Kindheit hatten, haben Sie heute nicht mehr. Als Kind war das die Katastrophe wenn die Mutter wegging, heute sind Sie heilfroh wenn die Mutter nicht auf Besuch kommt.
Und wenn Sie aber hängend aktiv bleiben mit der äußeren Haut, überhaupt nicht lösen – dann haben Sie eine trockene Haut. Sie schuppt, sie ist sensorisch gelähmt, taub und kalt, die aktive Phase muss nicht auffallen. Wenn es die Haare betrifft, da sind wir auch heute bzw. beim 2. Teil – das ist ein aktiver Trennungskonflikt am Kopf assoziiert, oder Kopfschuppen – das ist ein aktiver Trennungskonflikt am Kopf assoziiert.
Petak, 12. januara 2024
19 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:34:08
Handedness
• Ljevoruki: strana majke/djeteta = desna / strana partnera = lijeva
• Desnoruki: partnerska strana = desna / strana majke/djeteta = lijeva
A rukotvornost je nešto veoma važno. Desnoruka osoba pljesne desnom rukom u lijevu ruku, a ljevoruka pljesne lijevom rukom u desnu ruku. A dominantna ruka, odnosno desna ruka za dešnjaka je partnerska ruka, a druga strana je strana majke/djeteta.
Also Mutter/Kind-Seite heißt, ich erleide dort die Konflikte wegen oder um meine Mutter oder wegen oder um mein Kind. Und Partner – detto – nur Partner sind halt alle anderen. Das ist der Lebenspartner, das sind die Geschwister, die Kollegen. Der Gegner ist Partner, der böse Nachbar ist Partner.
Und in der gelben Gruppe spielt die Händigkeit keine Rolle, ob ich da Darmkrebs rechts oder links habe, hat nichts mit der Händigkeit zu tun oder Lungenrundherd rechts oder links, oder Schilddrüse rechts oder links hat nichts mit der Händigkeit zu tun. Aber Brustkrebs rechts, links oder ein dickes Knie recht, links oder Zehen rechts, links oder Lähmung rechts, links – da entscheidet die Händigkeit.
So, tut mir leid wenn ich Sie da mit der Wiederholung … – ich hoffe nicht langweile, aber wie gesagt, das muss sitzen und dann können Sie die Organe ausdeutschen, dann wissen Sie wonach Sie suchen müssen. Wenn Sie dann noch zu jedem Sonderprogramm noch vier, fünf Fallbeispiele haben, was ist ein hässlich halbgenitaler Konflikt? Oder was ist ein sexueller Selbstwerteinbruch? Oder was ist eine Revierangst? Wenn Sie zu jedem Sonderprogramm noch Fallbeispiele im Kopf haben, bei dem war das so und so, bei dem war das ähnlich, bei dem war das auch so – kann es bei dem auch nur so sein. Und dann wissen Sie wonach Sie suchen müssen und darum geht es. Also dieses Wissen gehört in den Biologieunterricht, eigentlich gehörts zur Allgemeinbildung und ich versuche das nachzuholen mit den Seminaren und so, was uns das System halt vorenthält. Ich bin kein Therapeut.
Petak, 12. januara 2024
20 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 00:36:17
tema
Koža "-----"
Spoljna koža
Kosa (crvena grupa) – Epidermis Znojna žlezda (narandžasta grupa) Corium (žuto-narandžasta grupa) Lojne žlezde (narandžasta grupa)
So, die Organe nach den Gewebstypen gezeichnet haben Sie in der Diagnosetabelle und das ist auch Grundlagenwissen. Wir haben die äußere Haut und dazu gehören auch Haare und die Unterhaut, die Lederhaut, das ist ein ganz anderes Gewebe, ein ganz anderer Hirnteil, ist ein ganz anderes Verhalten. Die Lederhaut macht in der aktiven Phase Zellvermehrung, das Melanom und das Plattenepithel macht in der aktiven Phase Zellminus – oder schuppt, die Haut wird rau.
Petak, 12. januara 2024
21 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:36:56
Shema vanjske kože
> Ektoderm – skvamozni epitel
A to spada u takozvanu spoljašnju šemu kože, ovi organi, u koje spadaju i hemoroidi, mokraćni putevi, grlić materice - bole tokom zarastanja i aktivna faza je utrnuta.
Während das sogenannte Schlund-Schleimhaut-Schema – ist auch Plattenepithel, also vom Gewebe her ähnlich, das schmerzt in der aktiven Phase. Also Angina pectoris oder Magengeschwür, das ist Plattenepithel, rote Gruppe, aber das schmerzt in der aktiven Phase.
Tako da postoji nekoliko programa koji ne bole tokom zarastanja već u aktivnoj fazi a to je takozvana šema sluznice ždrela iz skvamoznog epitela, koja boli u aktivnoj fazi. Ali vanjska koža, ona aktivna
Phase – da ist die Haut kalt, sie ist sensorisch gelähmt, taub, das fällt nicht auf und da können Sie Konfliktmasse aufbauen über Jahre und Sie haben kaum Symptome. Also wenn Sie die Strümpfe ausziehen, dann staubt es und das fällt nicht auf, aber die Heilung, das fällt auf. Dann wird es unter Schwellung und Entzündung repariert und solange Sie aktiv waren, solange dauert die Heilung, also ein Jahr oder ein oder zwei Jahre, also da … als würden Sie mit Flammenwerfer behandelt sein, bei einer Konfliktmasse von ein, zwei, drei Jahren.
Petak, 12. januara 2024
22 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 00:38:25
tema
DHS
> Ektoderm / skvamozni epitel / vanjska koža
Sukob razdvajanja, gubitak fizičkog kontakta (lokalno razdvajanje). U prirodi je gubitak kontakta sa porodicom/krdom obično fatalan, pa je ovaj sukob veoma značajan. Napomena: Nismo sami! Dvije vrste razdvajanja (želim ili ne želim)
So, die Trennung, also wir sind so bei Neurodermitis, Ekzem, Warze, wir sind beim weißen Hautkrebs, wir sind bei der Sklerodermie, Schuppenflechte usw., Fieberblase. Das ist alles äußere Haut und ist immer Trennung. Und wir müssen auch dort suchen wo die Symptome begonnen haben, irgendwann einmal kann ich am ganzen Körper Neurodermitis haben, aber suchen … den Konflikt …, also ich kann mit jedem Programm generalisieren – so heißt es in der Germanischen Heilkunde, also irgendwann habe ich mal die Symptome am ganzen Körper, aber um den Konflikt zu finden müssen wir immer fragen, „wo hat es denn begonnen“? Partner- oder Mutter/Kind-Seite, hat es außen oder innen begonnen? Es gibt nämlich zwei Arten von Trennungen:
Ich möchte nicht getrennt werden – dann habe ich das auf der Organinnenseite, so in den Beugen typischerweise, am Bauch, im Gesicht, Kopfhaut ist noch Organinnenseite – nicht getrennt werden wollen.
Uund ich habe Organaußenseite, der Handrücken, die Schulter, Schienbein – „hau ab“, ich möchte getrennt werden. Und die Händigkeit ist entscheidend, Partner oder Mutter/Kind und unabhängig von der Händigkeit gibt’s auch immer lokale Trennungen, an der Stelle habe ich die Trennung assoziiert.
Na primjer: Kada se mačka uvijek šepuri preko mog stola i trlja glavom o moju sljepoočnicu i sviđa mi se kada se tako mazi. A ako mamurluk nestane preko noći, na slepoočnicu, tamo gdje se najviše povezujem sa dodirom, tu počinju kožni simptomi.
U aktivnoj fazi se ljušti i ako zastanem u liječenju, mogu reagirati s bijelim karcinomom kože - karcinomom bazalnih stanica, na primjer. I ako on to radi na desnoj strani, ja to imam na desnoj strani i ako on to obično radi na lijevoj strani, ja to imam lijevo - bez obzira na to kako se osjećam u vezi mamurluka. Inače, mačku mogu vidjeti kao partnera ili kao dijete, ovisno o tome kako se osjećam prema životinji.
Ako je moj zaštitnik taj koji drži miševe podalje od moje kuće, onda je to partner, ali ako moram paziti na mačku kao malo dijete, onda je on na strani majke/djeteta. Ali bez obzira na ovo, ako on uradi ono na desnoj strani, ja imam simptom na desnoj strani, ako on radi ono na lijevoj strani, ja imam simptom s lijeve strane. A razdvajanje u prirodi je čista katastrofa, to je sigurna smrt, u prirodi je sigurna smrt.
Petak, 12. januara 2024
23 stranica 53-a

Wenn die Gazelle von der Herde getrennt wurde, das ist der sichere Tod für die Gazelle. Oder wenn das Kleinkind von der Mutter getrennt wurde in der Natur, das ist der sichere Tod. Und wir haben jetzt bei diesen Trennungskonflikten auch ein beeinträchtigtes Kurzzeitgedächtnis.
Dakle, Alchajmerova bolest je mnogo ili teški sukobi odvajanja - što je smisao zaboravljanja gazele, zaboravljanja deteta, majka više nikada ne vidi svoje dete, dete - ona ne može da gleda tako brzo - je pojedeno. A da bi mogla da nastavi život, da reši konflikt, majka zaboravlja svoje dete.
Ako, suprotno očekivanjima, mladi nađu put do majke, majka više neće prihvatiti svoje mlade, zaboravit će to. A na mestu gde sam povezivao razdvajanje, gde je bilo najviše dodira, mesto je utrnulo i tu ne osećam ništa i aktivna faza mi pomaže da rešim uzrok - da zaboravim dete i onda mogu da ozdravim.
Dakle, da mogu da nastavim svoj život, to je poenta programa, ma kako ga zvali. Nema smisla izbjegavati udlagu jer sam kronično bolestan, programi su dizajnirani za jedno trčanje a ne za stotine.
Also in der Natur das Tier merkt die Schiene, die merkt den Stress, das Rezidiv, kalte Hände und das Tier meidet instinktiv Stress und wir sind so blöd und wir meiden die Schiene nicht weil wir im Dauerstress sind. Wir sind von frühmorgens bis spätabends hinterher die Zinsen für die Hochfinanz zu bedienen, 80% müssen wir da abtreten und das ist halt Stress und damit die da ihre Kriege führen können und deshalb merken wir die Schienen nicht mehr und sind chronisch krank und das ist alles Schwachsinn hoch drei.
A ako uporedimo senzorni sistem sa motoričkim sistemom, nalazimo se u moždanoj kori, post-senzorni sistem je takođe deo njega, periost i mlečni kanali su deo njega. Postoji i vizuelno razdvajanje, rožnjača - sočivo, vidi se da senzorni sistem zauzima višestruki motorni sistem i to je takođe pokazatelj naše biologije.
Also die Germanische Heilkunde erklärt uns warum wir krank sind und wenn wir klug sind, meiden wir die Ursachen. Und wir sind keine Singles, das widerspricht unserer Biologie – unserer Art. Wir fühlen uns in der Familie wohl, in der Sippe wohl, im Dorf da wo ein jeder jeden kennt, wo man die Türen offen lassen kann. Und Städte – die sind für uns unbiologisch, oder dieses Singledasein, wir erkranken daran.
Das Neugeborene das kommt mit Millionen alten Programmen zur Welt und wir haben im Leib der Mutter die Menschwerdung durchschritten und die ist ein paar
Petak, 12. januara 2024
24 stranica 53-a

hundert Millionen Jahre alt.
Also die Ontogenese ist eine Rekapitulation der Phylogenese, die Entwicklung des Fötus im Mutterleib ist eine Rekapitulation der Stammesentwicklung und das Kind erwartet den Körperkontakt zur Mutter, den Herzschlag der Mutter, wenn es brüllt, dass es befriedigt wird und wenn das nicht passiert – das ist der Konflikt.
In der Natur wenn die Mutter sich um ihr Kind nicht kümmert, ist das der sichere Tod für das Kind. Das Kind hat auch keine Vorstellungskraft wenn es abgeschoben wird ins Kinderzimmer, die Mama ist weg, das ist die Katastrophe. Das Kind hat auch keine Vorstellungskraft dafür dass die Mama am Abend wiederkommt. Das ist genauso als würde ich meiner Rottweiler Hündin ein Steak herlegen am Tisch und sagen „Emma, das bekommst du am Abend“. Die fragt mich ob ich einen Vogel habe und wir Erwachsene haben die Vorstellungskraft, am Abend kommt der Partner wieder, das hat das Kind nicht und für das Kind braucht es eine reale Lösung.
Najbolje rješenje za sukob je uvijek pravi, fizički kontakt. Za neurodermatitis tretman je: maženje, maženje, maženje, maženje 3 puta. Vežite ga - jednom sam razgovarao sa nekom koja je bila u Africi nekoliko godina i rekla je da afričko dijete ima 1 1/2 godine kada prvi put dodirne pod, samo se prođe. I to je biološki ispravno i slanje djeteta u vrtić, igraonicu, dječiju sobu, zaključavanje - puštanje da vrišti, to je nebiološko. Dijete nema program za to i to su konflikti. Kao što sam rekao, biološkim sukobima je potrebno biološko rješenje, moramo naučiti da razmišljamo biološki.
Und wenn wir jetzt diese Naturgesetze berücksichtigen, diese Sonderprogramme berücksichtigen, wir können uns wieder eine Gesellschaftsform geben die uns gesund sein lässt. Ich brauche gar nicht die Konflikte, wozu brauche ich denn die? 80% Steuern abliefern und Blödsinn machen, wir sind automatisch glücklicher.
Der Hüter sagt ja – der Hirnforscher – der glückliche Mensch kauft nicht und deshalb hält man uns unglücklich. Sehr singuliert, damit wir statt dem Partner, statt Familie, haben wir dann den Porsche und haben wir dann den Bungalow und haben dann Karriere und das ist alles Unsinn. Und da hat natürlich das System was dagegen, deshalb wird das so bekämpft die Germanische, weil wir ihnen entschlüpfen, wir spielen einfach nicht mehr mit, wir kündigen bei der Firma und das können die nicht leiden.
Und ich kenne da einen gewissen Dr. Loibner aus Ligis, der war auch Zeuge bei unserem Fall Olivia – Strafprozess – und der hat mit Dr. Hamer nichts am Hut, aber er sagte, „Helmut, bei den Türken findest du diese ganzen Hautkrankheiten nicht, findest du nicht. Und jetzt überlegen Sie mal wie Türken leben. Wenn die sich begrüßen, die herzen sich ab, Küsschen rechts und Küsschen links, die haben ja Großfamilie und wenn da mal einer seinen Job verliert, meine Güte, den einen
Petak, 12. januara 2024
25 stranica 53-a

Teller Suppe gibt’s alle Tage und der kann viel lockerer leben.
Aber wir sind versinguliert und wenn wir den Job verlieren haben wir ein Riesenproblem und das ist Unsinn, wir müssen wieder unserer Art entsprechend leben. Und das ist auch das Vermächtnis von Dr. Hamer, er erklärt uns auch was wir tun müssen, also ich bin einem kranken Patienten immer einen Schritt hinterher, er ist krank und jetzt muss ich ihm helfen dass er gesund wird. Besser wäre es einen Schritt voraus zu sein, es gar nicht zum Konflikt kommen zu lassen. Wir müssen wenn wir die Germanische verstanden haben, einfach natürlich leben – in Naturgesetzen. Wir leben in der Natur, mit der Natur, von der Natur, wir sind Teil der Natur.
Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 00:49:19
tema
Izraz »―――――«
• Aktivna faza
> Plitki epidermalni ulkusi koji se ne mogu vidjeti makroskopski. Koža je gruba, bleda, slabo prokrvljena, hladna. Osetljivost kože je sve više ograničena ili eliminisana. Pacijent osjeća malo ili uopće ništa (blijedi, ljuskavi tzv. neurodermatitis).
Sie können ruhig im Chat Fragen stellen, ich kann Sie auch durchstellen, so dass wir plaudern können. Oft ist es ein bisschen umständlich im Chat, aber dazu ist das Webinar auch da, damit Sie fragen können, das kann durchaus ein interessanter Studienkreis werden.
Dakle, u aktivnoj fazi spoljašnja koža ulcerira, zaista je možete zamisliti kao lepljivo mesto koje se otvara i ljušti se i hladno je i senzorno paralizovano.
Petak, 12. januara 2024
26 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 00:50:00
tema
Und da hilft mir dieses Sonderprogramm die Ursache zu lösen, in der Heilung, dann habe ich die Entzündung, aber die aktive Phase ist der biologische Sinn um die Ursache zu lösen, so sind alle Sonderprogramme dazu da, die Ursache zu lösen, die Natur hat uns die Therapie einprogrammiert.
Kako navodi Medical Tribune, postoji 1000 različitih vrsta terapije, kineske medicine, homeopatije, Hildegardine medicine, porodične konstelacije itd. i bla bla. Svi oni imaju svoju terapiju, niko ne zna uzrok, ali svi ih liječe na zabavan način i u stvarnosti je priroda programirala terapiju u nas, za svaki slučaj.
Aber die Natur ist nicht dazu da, wenn Sie das Wildtier einsperren im Käfig, Sie können dem das beste Futter reichen, bestklimatisierter Käfig, es lebt gegen seine Biologie, es krankt, es vermehrt sich nicht, es stirbt. Und da können Sie mit Medizin auffahren was Sie wollen, Sie müssen das Tier auslassen, dann wird es gesund. Also diese Sonderprogramme sind nicht dazu da, dass ich jetzt quasi im Käfig gegen meine Biologie ständig krank bin. Klüger ist es den Käfig aufzumachen und das Tier auszulassen, so circa muss man sich das vorstellen.
Dr. Hamer hat mit seinen 5 Naturgesetzen … übrigens das 1. und 2. Naturgesetz gilt als anerkannt, nur nicht für uns halt, aber es gilt als anerkannt, beim 3. ist man sich noch nicht so sicher, aber Universitätskliniken operieren schon nach den Keimblättern, das 4. – da ist man auch schon sehr sehr nahe, man setzt Mikroben ein bei Tumoren – komisch, das 4. Gesetz – bei dem 5. da tut man sich schwer, dass das einen Sinn haben soll, das schöne Gut-/Böse-Denken wäre dann flöten gegangen, das können’s nicht verleiden aber ich bin mir ziemlich sicher, Dr. Hamer hat recht.
So, gibt es zu Naturgesetzen Alternativen? Kann es zu Naturgesetzen Alternativen geben? Kann es nicht geben! Also zur Germanischen Heilkunde gibt es keine Alternativen, ich kann nicht sagen, ich mache Germanische Heilkunde und ein bisschen Schulmedizin, ich meine ich kann’s schon, aber nur das spielt sich hinten und vorn.
Dakle, ako dijete boluje od neurodermatitisa jer majka radi, što je po prirodi besmislica, dijete možete liječiti simptomatski, kronično kortizonom, ali zbog toga neurodermatitis ne prolazi. Majka mora ići kod djeteta i tačka, tek tada će dijete ozdraviti. Ovome nema alternative i to moramo shvatiti.
Biološki smisao
> Smanjenjem osjetljivosti vezanog za skvamozni epitel, privremeno zaboravljanje majke, djeteta ili partnera (dolazi u fazu edema).
Petak, 12. januara 2024
27 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 00:52:57
tema
So und mit der Konfliktlösung – jetzt komme ich in die Heilungsphase und jetzt wird das unter Schwellung, Entzündung repariert, ohne Mikroben – die Viren gibt’s nicht und jetzt ist es heiß und juckt und schmerzt und natürlich je tiefer … wir müssen uns über so eine Heilungsphase den normalen Tag-/Nachtrhythmus gelegt vorstellen. Also tagsüber bin ich weniger tief in der Vagotonie als nachts und des nachts werden die Symptome stärker und das Jucken wird stärker, was jede Mutter kennt bei ihrem Neurodermitis kranken Kind. Und da laufen sie dann alle zu dem Dermatologen, also da haben wir dann diese Hauterscheinungen, Neurodermitis Schub oder Ekzem oder Fieberblase oder Exanthem oder wie man das alles nennt und das Zaubermittelchen heißt hier Cortison.
Kortizon ima jak simpatički učinak i pacijent se izvlači iz vagotonije, simptomi faze ozdravljenja nestaju, ali u nekom trenutku kortizon nestaje, vraćam se u ozdravljenje, onda mi treba sljedeće punjenje kortizona i nema efekta bez nuspojava , to se dogodilo Alopatija je prioritet, sigurno ćete imati nuspojave, ali simptom neće nestati.
Faza zarastanja
> Koža postaje crvena, vruća i natečena. Ove manifestacije ili osip nazivamo: osip (uvijek sa SINDROMOM), dermatitis, urtikarija, cvjetajući neurodermatitis ili ekcem. Koža je očigledno bolesna (odlično zarasta).
Petak, 12. januara 2024
28 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:54:21
kriza
> Odsutnost, ukočenost
Und die Krise ist wie alles beim Plattenepithel, also egal wie man das nennt, die rote Gruppe, also ob das die äußere Haut ist, Bronchien, Herzinfarkt, Lebergallengänge, Harnweg – ist die Krise die Absence – absent – abwesend. Und je nach Konfliktmasse kann die Krise ein Sekundenpick sein, die kann aber auch Tage dauern.
Also der Patient in der Absence reagiert nicht, also wenn man ihn anspricht, der ist wie abwesend. Übrigens das Niesen ist ja Nasenschleimhaut, ist ebenfalls die Absence, also wenn der niest – der ist einmal „abwesend“ – kurz und er reagiert nicht wenn man ihn anspricht und das kann aber auch bis zur Bewusstlosigkeit gehen und eine jede Krise verläuft auch sympathicoton und ist wieder taub, wenn die aktive Phase taub ist, ist auch die Krise taub und das tut nicht weh. Die meisten Krisen kommen des nachts und wenn Sie des nachts Sekunden-Absence haben, das merken Sie nicht.
Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:55:38
Rezidualno stanje
> Koža potpuno zacjeljuje
Und am Ende der Heilung geht die Entzündung zurück, die Schwellung geht zurück und die Haut ist wieder komplett rein. Also am Ende der Heilung – jetzt egal wie das Sonderprogramm heißt – ist man auch schulmedizinisch gesund und das erklärte Ziel in der Germanischen ist die sogenannte Spontanheilung, wo die Schulmedizin geneigt ist an Wunder zu glauben.
Dr. Hamer kann die Wunder erklären indem eben die Ursache ausgeräumt wird. Und es gibt nur die Spontanheilung, es gibt keine andere Heilung. Wenn ich der Frau die Brust abschneide, wegen dem ist sie nicht geheilt. Also dass wir alle auf den Schmäh reinfallen, also das ist unglaublich.
Petak, 12. januara 2024
29 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 00:56:26
tema
ekcem
> Djeca lako generaliziraju (iznutra i izvana, lijevo + desno). Primer: Majka gura dete u tati naručje (mala deca često imaju kožne lezije na poleđini šake i na licu - tu je kontakt "prekinuo" i ostatak tela je u kombinezonu.
Und die hängende Heilung, also ich habe einen Patienten vor mir, der hat nur die Heilungsphasensymptome, das ist zum Beispiel die Neurodermitis und da muss es eben eine Schiene geben und wir müssen die Schiene finden, wenn das Kind von der Mutter getrennt wurde, hoch akut, isolativ, am falschen Fuß, also mit der Haut reagiert und jetzt gibt’s die Schiene „Trennung Mama“ und wenn jetzt die Mama aus der Tür geht, ist das Kind auf der Schiene, hat ein Rezidiv. Und ist die Mama wieder da, kommt das Kind wieder in die Heilung.
Oder wenn das Kind in den Kindergarten muss, ist es aktiv, kommt das Kind nach Hause, ist es in der Heilung. Und jetzt kann ich auf zwei Arten so ein Problem lösen, entweder ich löse die Ursache definitiv, aber für das Kleinkind ist der Konflikt nicht lösbar und für den Pubertierenden ist der Konflikt lösbar. Wenn der mal heilfroh ist wenn er ohne Mama in die Disco darf, dann verliert sich die Neurodermitis, ist ja bekannt. In der Pubertät verliert sie sich, weil die Einstellung geändert wurde, aber für das Kleinkind ist die Mutter existenziell, ein Kleinkind kann den Konflikt nicht lösen.
Ili druga opcija, ako ne mogu da rešim konflikt, je da izbegnem opciju da majka ostane sa detetom. Ako majka ostane uz mališana onda i koža postaje čista, iako je to veliki problem, pa u budućnosti kada majka ponovo makne zadnjicu kroz vrata, ona je ponovo aktivna, ali ako majka ostane uz dijete sve u vrijeme, simptomi nestaju jer se izbjegava šina.
Obwohl es noch immer existenziell ist, wenn das Kind von der Mutter getrennt werden sollte, aber wenn es nicht passiert ist das Kind gesund. Wenn ich die Schiene meide und die Mutter beim Kind bleibt, ist das Kind gesund. Und als Pubertierender wenn ich meine Einstellung zur Mutter geändert habe, dann kann die Mutter mal wegbleiben und ich reagiere nicht weil es mir am Arsch vorbei geht und damit ist der Konflikt gelöst. Und wenn der Konflikt gelöst ist, dann lösen sich die Schienen auf, dann bin ich nicht mehr krank, bin ich nicht mehr chronisch krank. Also ich kann das Problem lösen indem ich die Ursache löse oder die Schiene meide.
Petak, 12. januara 2024
30 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:58:46
Osip od pelena
> Želite biti odvojeni od osobe koja stavlja pelenu
I pelenski osip. Mogu samo da trpim konflikt razdvajanja od nečeg živog: mog partnera, moje majke, mog deteta, mog psa - mazim se sa njima. Ne mogu da trpim sukob odvajanja od laptopa, pa ne sa kožom, to nije moguće.
Das kann ein Revierkonflikt sein wenn man mir den stiehlt oder so, aber nicht die Haut, Haut ist immer kuscheln, es ist etwas Lebendiges. Ich kann aber jetzt als Kleinkind von der Person getrennt werden die mir die Windeln anlegt – getrennt werden wollen, oder die mich da immer so fest abwischt, ich möchte von der Person getrennt werden. Also nicht der Lappen, wenn der Lappen daneben liegt habe ich kein Problem oder wenn der Lappen mir auf dem Schenkel liegt habe ich kein Problem, aber die Person, die tut da immer so fest hinten abwischen und das tut weh und ich möchte von der Person getrennt werden.
Petak, 12. januara 2024
31 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 00:59:55
Pojava neurodermatitisa na stražnjoj strani šake
• Otac 65 godina / protjerivanje kćerke Jedinstveno, jer je razvod definitivno
Dann, ich möchte getrennt werden das ist Organaußenseite und der Vater wollte von seiner Tochter getrennt werden, die wartet nur auf sein Ableben um ihn zu beerben. Er ist Rechtshänder und die Kinder sind für uns Eltern auf der Mutter/Kind- Seite, aber je älter sie werden, umso mehr werden sie für uns zum Partner und das beginnt schon so ab der Pubertät.
Und wenn ich jetzt mit meinem 30-jährigen Sohn einen Konflikt habe, dann kann ich ihn einerseits noch als Kind empfinden aber andererseits auch schon als Gegner und dann als Partner. Dann habe ich die Organsymptome beidseitig gleichzeitig. Also ich kann eine Person sowohl als auch empfinden, das macht die Sache nicht gerade einfach.
Ja sam tehničar, ja sam zapravo softverski inžinjer, kada su kompjuteri u pitanju to je NULA-JEDAN, ili ili. U prirodi postoji i/i. Ali morate samo jednom saosećati i onda to ima određenu logiku, prirodnu logiku. A spolja - stražnja strana šake da, bježi i kćer ima 40 godina i on ima 70% simptoma na ruci partnera i samo 30% na ruci majke/djeteta jer tako osjeća svoju kćerku, 70 % protivnika i samo 30 % dijete. I jednokratno pojačanje jer je razdvajanje definitivno, kada se sretnu, mijenjaju stranu ulice.
Würde er weiterhin trotz dem Konflikt mit der Tochter Verkehr haben, also sich immer wieder treffen und so, dann hätte er es chronisch und dann kann sich das irgendwann auf den ganzen Körper sich ausbreiten. Also oft ist ein Ende mit Schrecken besser als ein Schrecken ohne Ende. Also dass man sagt, bis hierher und nicht weiter, Punkt, damit man gesund werden kann.
Također možete vidjeti da terapeut može samo savjetovati pacijenta, on to mora sam implementirati i niko nije bio tu tokom vašeg sukoba, samo mu vi možete reći, niko ne može živjeti vaš život umjesto vas, samo vi to možete učiniti sami i niko to ne može učiniti umjesto vas. Možete samo učiniti da to izliječite sami.
A kada to shvatite, šta vam treba od farmaceutske industrije? Ili zašto vam je potreban porodični ljekar? Šta da radi osim da se bori protiv simptoma? A u germanskom jeziku ne postoji tretman u tradicionalnom smislu, ali morate djelovati. Moram da promenim život. A germanska medicina je i pomalo pametna medicina, imali smo jednom naljepnicu na kojoj je tada pisalo da se zove novi lijek za inteligentne pacijente i doktore, ali za to postoji razlog.
Petak, 12. januara 2024
32 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 01:03:06
Pojava neurodermatitisa oko vrata
• Re žena 55 godina / ogrlica za mučenje psa jednokratno povećanje! Asocijativ za voljenog psa!
Meine Schwester hatte mal einen einmaligen Neurodermitis-Schub um den Hals rum. Und rundherum heißt ja, Partner und Mutter/Kind. Sie lebte da gerade in Scheidung und Hals heißt vom Hals schaffen. Also Partner vom Hals schaffen OK, obwohl er eigentlich die Scheidung wollte, aber Kind vom Hals schaffen, sie hat einen Sohn, den liebt sie abgöttisch, also da bin ich dann stutzig geworden, das passt nicht zusammen, ich kenne meine Schwester.
Ali kada sam rekao da ga se riješite, ona je znala svoj sukob, a to je bila ogrlica za pse. Dakle, ona ima psa i kada izađe iz stana on počne da laje i laje sve dok se ona ne vrati uveče. I to komšijama užasno ide na živce i sad mu je dala ogrlicu za pse koja emituje eterična ulja čim otvori usta da bi mogao da drži jezik za zubima.
I strašno je patila jer je morala toliko da muči svog psa i kada je našla mesto gde je bio zaštićen, uspela je da ga oslobodi pseće ogrlice i kao znak rešenja dobila je svuda - za ogrlicu na vrat njenog psa - tako da se ona poistovetila sa psom jer pas... ona je patila sa njim.
Dakle, nije bila sama ogrlica za pse - pa ako je ogrlica pored nje to mi uopšte nije bitno, ali činjenica da je pas toliko patio... Nadam se da se možete povezati s tim - i to je bilo razdvajanje. U suštini je htjela da bude odvojena od ogrlice za psa. Nadam se da mogu ovo prenijeti na način na koji se možete povezati.
Petak, 12. januara 2024
33 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 01:05:10
tema
U Švarcvaldu postoji veoma poznata klinika za neurodermatitis, gde majke moraju da idu tamo sa svojom malom decom na 4 nedelje, moraju da mažu dete kremom ujutru, u vreme ručka i uveče - i imaju ubicu uspjeh.
A kod kuće neurodermatitis počinje iznova kada se vratiš na posao i dijete mora u igraonicu i to je rješenje, konačno dijete ima svoju majku 24 sata. I to nema veze sa dobrim vazduhom u Schwarzwaldu, niti sa super mašću, već je to biološko rešenje, dete ima majku a ja ne treba da idem u Švarcvald, ja Ne treba mi ova klinika, mogu to da radim i kod kuće, tako da mi ne trebaju da zarađuju od mene.
Klinika za neurodermatitis u Švarcvaldu
• Mala djeca/majke moraju nanijeti kremu 3 puta
Četiri nedelje majka „mora“ da maže dete kremom tri puta dnevno (ujutro, ručak, veče). Kod kuće se ubrzo vraća normalan svakodnevni život i vraća se neurodermatitis.
Petak, 12. januara 2024
34 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 01:06:09
Neurodermatitis od rođenja
• Djevojčica 12 godina / Razdvajanje u utrobi “Ružno pače”
dr. Hamer je na svojim seminarima često pokazivao fotografiju 12-godišnje djevojčice koja je imala neurodermatitis uglavnom na vanjskoj strani nogu, ali je to bilo stvarno brutalno, pa je izgledala kao da je tretirana bacačem plamena i zanimljivo - od rođenje.
Also das Kind kam mit einem Neurodermitis-Schub zur Welt – mit einer Heilungsphase zur Welt und es muss eine Schiene geben und wo muss man da den Konflikt suchen? Bei der Mutter oder beim Kind? Und wann muss man den Konflikt suchen? Also Dr. Hamer beginnt mit der befruchteten Eizelle und endet mit dem Tod. Dr. Hamer sagt nicht was vorher war und was nachher sein wird. Ob es ein Leben davor gab oder danach geben wird, sei dahingestellt.
Aber wenn ein Sonderprogramm vorliegt, dann bitte in dem Leben suchen, nicht im 5. Vorleben. Und wenn das Kind die Neurodermitis hat, dann hat natürlich das Kind den Konflikt erlitten, nicht die Mutter. Also das Kind muss im Mutterleib den Konflikt erlitten haben und hat sogar gelöst bereits als es zur Welt kam und der Konflikt, also das Kind wird sich nicht mehr daran erinnern, da muss man natürlich die Mutter mit involvieren, die Mutter kennt ihr Kind am besten und die Mutter hat den Konflikt bestätigt. Und zwar war sie mit dem Kind schwanger, wickelt den älteren Bruder und der tritt immer fest gegen den Bauch der Mama und sie merkte, wie sich das Mädchen in ihrem Bauch gegen den Bruder wehrte, so quasi lass mich in Ruhe.
Und die Schiene war auch der Bruder, also der Konflikt war eigentlich, ich möchte getrennt werden vom Bruder und deshalb auch außen und wahrscheinlich lokal und deshalb beidseitig, Bruder ist an und für sich Partner, aber ich kann auch lokal eine Trennung assoziieren und der Bruder war bis dato die Schiene, die hatten ein gemeinsames Kinderzimmer und das Mädchen hat immer … lass mich in Ruhe, geh weg … und die Lösung war eine Trennwand. Jedes Kind hatte sein eigenes Zimmer und in wenigen Wochen war die Neurodermitis weg, war die Haut sauber, wie geht denn das? Seit 12 Jahren Neurodermitis, müsste es da nicht 12 Jahre eine Heilungsphase geben?
Achtung, eine hängende Heilung Neurodermitis ist eine hängende Heilung und jedes Mal wenn ich in die Heilungsphase komme, baue ich Konfliktmasse ab, das Problem ist ja nur das Rezidiv durch die Schiene und wenn ich die Schiene meiden kann, dann geht die letzte Heilung zu Ende und dann ist es gut. Also ich kann seit 12 Jahren Neurodermitis haben, wenn ich das Problem löse ist in wenigen Tagen das Symptom weg.
Petak, 12. januara 2024
35 stranica 53-a

Isto sa Crohnovom bolešću ili kolitisom već 12 godina - to je također lijek za vješanje, mogu biti potpuno zdrav za nekoliko dana ako ili riješim konflikt ili izbjegnem udlagu. I ružno pače postalo je lijepi labud.
Und diese Therapie kostet nicht – gut die Trennwand – hat keine Nebenwirkungen und ist absolut menschlich – oder? Und das ist Germanische Heilkunde und das muss Volksmedizin werden, helfen Sie mir dabei. Meine Hoffnung liegt in Ihnen, je besser es Sie verstanden haben, umso besser können Sie es dem nächsten auf den Punkt bringen, erklären so dass er auch begeistert ist und sich auch damit beschäftigt.
Petak, 12. januara 2024
36 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 01:09:53
Neurodermatitis od rođenja
• Žena 26 godina / abortus neurodermatitis + astma od rođenja
Diese junge Frau kam zu mir mit Neurodermitis, also mit der Mutter zu einem Vortrag und sie hat Neurodermitis und Asthma seit der Geburt und was da die Ursache sei. Na ja, wir können die Organebene ausdeutschen, sage ich, „du musst im Mutterleib einen Trennungskonflikt erlitten haben“ und Mädchen reagiert ja weiblich, Asthma das ist Schreckangst und einen Schreckangst-Konflikt erlitten haben. Keine Ahnung was das war.
Aber die Mutter wusste sofort den Konflikt. Und zwar diese Schwangerschaft kam ihr absolut ungelegen und sie war in der Abtreibungsklinik und in der letzten Sekunde überlegt sie sich es und trug ihr Mädchen aus. Und das war bei der jungen Frau der Konflikt im Mutterleib, die hat das mitgekriegt, das Kind hat das mitgekriegt und mit der Schiene Mutter wahrscheinlich, weil was wäre da die Schiene sonst. Da ist die Mutter quasi die Schiene, die könnte mich quasi abtreiben und die zwei heulen sich aus und sie war 25, verheiratet und hatte keine Kinder.
Und oft ist so ein junger Mensch, auch wenn er volljährig ist, noch immer das kleine Kind, er ist noch verhaftet in seiner Ursprungsfamilie. Und wenn so eine junge Frau ein Kind bekommt, dann verlagert sich ihr Lebensschwerpunkt weg von der Ursprungsfamilie zu ihrer eigenen Familie, jetzt dreht sich die Welt um ihr Kind bzw. sie beginnt ein neues Leben, einen neuen Lebensabschnitt.
I tada sukobi postaju nebitni i tada nestaju hronične bolesti. Toliko žena kaže da, ja sam kao dijete imala epilepsiju, ali ona je prošla s prvim djetetom i to je biološko rješenje. Biološkim sukobima je potrebno biološko rješenje, ono mora stići iza, u stražnji dio kuće.
Nichts mit Cortison, nein, Baby sollen’s kriegen. Und würden Sie in der Natur in der Relation eine 25-jährige Hirschkuh sehen die noch nie ein Kind hatte, da würden Sie zu Recht fragen, mit der stimmt doch irgendwas nicht. Und das was biologisch normal wäre, früh und viele Kinder zu haben, wäre in unserer Gesellschaft asozial und das was für uns normal ist, keine Kinder zu haben – oder wenn dann erst mit 30, das ist biologisch gesehen der absolute Unsinn.
Moramo naučiti razmišljati biološki, također moramo razmišljati biološki
Oblik društva – povratite život koji odgovara zakonima prirode i automatski smo sretniji. Ne treba nam sve to smeće i zdravije smo, srećnije, ispunjenije, a ona ide kući i kaže svom mužu: "Ti Pilhar misliš da treba da imamo decu", njen muž kaže, "Ti ja imam
Petak, 12. januara 2024
37 stranica 53-a

"Već sam razmišljao o tome."
Und dann haben sie sich bemüht und ein halbes Jahr später kam sie im dritten Monat schwanger – die Neurodermitis weg und Asthma weg und ich meine, das ist nicht meine Weisheit, ich weiß es von Dr. Hamer und das sind aber so Patentlösungen.
Also wenn sie eine junge Tochter haben, schauen Sie dass die unter die Haube kommt, dass die Kinder hat, nicht studieren, so ein Schwachsinn, Karriere machen, das ist für die Hochfinanz, das ist nicht für uns. Und die ist glücklicher, die wird gesund, hat keine Nebenwirkungen, ein Baby und Sie haben ein Enkelkind.
Pa kad nam dođu unuci, moja žena izgleda 10 godina mlađa, cijelo lice joj blista. Dobijamo nešto od naše djece, a to je vječni život, kroz našu djecu i unuke i praunuke, živimo vječno. I ne treba da verujem u oblik večnog života, to mogu da dokažem.
Petak, 12. januara 2024
38 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 01:14:07
tema
Neurodermatitis od 16. godine
• Muškarac 28 godina / “Alergija na kućnu prašinu”
Neurodermatitis od 16. godine.
Neurodermatitis je nestao, vratio se, ponovo potpuno nestao.
Eine Neurodermitis kommt, verschwindet, kommt wieder, verschwindet wieder – muss ja einen Grund haben. Und dieser 28-Jährige wird von seiner Mutter wegen seiner Neurodermitis seit seinem 16. Lebensjahr von Therapeut zu Therapeut geschleppt. Damals hat es geheißen, er hätte eine Hausstauballergie und man hat das Haus um 100.000 Schweizer Franken saniert, nur – die Neurodermitis blieb.
Dann waren sie bei einer Hamer-Therapeutin und die fand den Konflikt raus. Und zwar mit 16 zog der Vater aus, von heute auf morgen und der Bub, „wo ist denn der Papa hin“? Und alle sagten, „das hat mir dir nichts zu tun“. Vier Wochen später zog der Vater wieder ein und der hatte seinen Ersten Schub, also wir müssen dort suchen wo es begonnen hat und dann muss man auch richtig interpretieren, der Schub ist die Heilung. Also als der Schub kam, war der Konflikt gelöst und jetzt jedes Mal wenn er die Eltern lauter im Schlafzimmer sprechen hörte, saß der Junge „hab Acht“ im Bett … „haut der wieder ab“?
Und mit 28 hatte er schon eine eigene Wohnung aber kam immer jedes Wochenende auf Besuch zu den Eltern und das war die Schiene, der Krach der Eltern quasi. Und er hat Riesenprobleme mit Frauen wegen seiner Neurodermitis und sagt die Therapeutin, „jetzt finde mal heraus warum der Vater damals auszog“, stellt sich raus, wegen Alkoholentzug. Und das war deshalb Top Secret, deshalb hat man dem Jungen nichts erzählt. Und damit hatte der 28-Jährige überhaupt kein Problem, dass der Vater damals Alkohol krank war, ach so deshalb – und die Neurodermitis verschwand, einfach so.
Und dann war er mit seiner 1. Frau zusammen gezogen, aber sie störte sein treuer Hundeblick, also das ging ihr auf die Nerven und sie zog aus und baff – der Junge wieder voll auf der Schiene und er hatte wieder die Neurodermitis. Und wie unter einem Magnet zog es ihn zu ihrem Elternhaus, aber die war weggezogen und das war da die Schiene. Dann las er eine Heiratsannonce von ihr und seine Eltern dachten, jetzt dreht er durch.
Aber im Gegenteil, das war Ende mit Schrecken besser als ein Schrecken ohne Ende, abhaken, der nächsten sich zuwenden und die Neurodermitis verschwand erneut. Also das muss alles einen Grund haben und man kann die Ursache rausfinden, es ist oft eine detektivische Meisterleistung aber es macht diebisch Spaß.
Ich sag es Ihnen, das ist sowas von hochinteressant spannend, ich bin Softwaretechniker aber das ist auch im Prinzip ein Programm und wenn man das
Petak, 12. januara 2024
39 stranica 53-a

einmal so halbwegs lesen und verstehen kann und wenn man dann noch quasi ursächlich vorgehen kann, dass das Symptom verschwindet … übrigens, jetzt erheben wir uns das Erste Mal über unseren Tierkörper, das Tier kann nicht bewusst, ich meine das Tier handelt instinktiv aber wir können jetzt bewusst steuern, wir können bewusst uns gesund machen, wir können bewusst helfen dass das Kind gesund wird oder dass der Hund gesund wird. Und jetzt sind wir Chef über unseren Körper, jetzt werden wir zum Menschen meiner Meinung nach. Und das ist ungemein befriedigend, es ist menschlich.
Petak, 12. januara 2024
40 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 01:18:16
tema
Neurodermatitis kod male djece na licu
• Djevojčica 4 godine / plišani medvjed zaboravljen u autobusu. Lokalno razdvajanje!
Svako ima svoju realnost!
Ein süßer Fall, wirklich ein total süßer Fall und hat auch einen ganz wichtigen Aspekt. Und zwar, ein Zahnarzt hat ein 4-jähriges Mädchen, das Mädchen hat seit 2 Jahren Neurodermitis, hauptsächlich im Gesicht. Er befasst sich mit Dr. Hamer und kommt halt relativ bald drauf, Neurodermitis ist eine Trennung, aber was hat das Kind für einen Trennungskonflikt erlitten? Dann gingen sie in der Stadt spazieren und da fuhr ein Autobus einer bestimmten Firma vorbei und das Kind brüllt, „mein Teddy, mein Teddy, mein Teddy“!
Und dann wusste der Vater den Konflikt. Vor zwei Jahren hatten sie diesen Autobus für einen Betriebsausflug gechartert und das Kind hat seinen Teddy vergessen und war untröstlich. Der Vater hat versucht den Teddy wieder zu bekommen, der war aber spurlos verschwunden. Und dann ging ess 10 Tage lang, „mein Teddy, mein Teddy“ und dann schien der Teddy gegessen zu sein, aber plötzlich war die Neurodermitis da, der erste Heilungsphasen-Schub.
Sad je otac znao da je to teddy i da je to teddy iz kompanije Eduscho, zvao ih je da vidi da li još imaju takvog medu, a oni su rekli, ne, proizvod je izašao. Zatim je dao oglas u novinama, “traži plišanog iz Eduscho kompanije od prije 2 godine” i zapravo je dobio 3 sjebana medvjedića. Da, oko je izvađeno, uvo isisano - imao je sljedeću ideju: napisao je svom djetetu izvještaj o putovanju, medo je došao sa velikog putovanja - malo oštećen ali barem.
Wieder zurück zu Hause, gibt seinem Kind seinen Teddy und die Neurodermitis ist weg. Ist doch süß, oder? Und der Teddy ist aber Plüsch, das ist gar nicht echt, ist gar nicht lebendig! Aber nicht in den Augen des Kindes, in den Augen des Kindes ist dieser Teddy lebendig und nur das zählt. Wie gesagt, was für Sie zum Konflikt wird, muss nicht für mich zum Konflikt werden.
Jeder hat seine eigene Realität, es muss nicht mal stimmen, zum Beispiel der Vater der da seine Tochter rausgeschmissen hat, der hat sich ja getrennt von ihr weil er der Überzeugung ist, die wartet nur auf sein Ableben. Die Frage ist: stimmt das wirklich? Das ist irrelevant – nur seine Vorstellung zählt, Punkt!
Das zählt und das muss man ausräumen, alles andere zählt nicht, es muss gar nicht so gewesen sein wirklich. Es zählt nur das was der Patient für echt hält, das zählt. Und sie hält – das Kleinkind hält das Plüschtier für lebendig, das zählt, Punkt. Nicht kompliziert denken, im Prinzip ist die Natur einfach, man muss sie halt nur mal durchschaut haben. Es ist so wie Suppen kochen, irgendwann einmal ist es eh
Petak, 12. januara 2024
41 stranica 53-a

logisch, geht gar nicht anders, sonst schmeckt’s nicht. Aber bis man einmal dorthin kommt, das dauert halt.
Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 01:21:26
Neurodermatitis je počeo na vratu
• Muškarac star 30 godina / otac davi majku
Kada je ispričao svoj sukob, suze su odmah potekle
Oft wenn man einen Patienten anspricht auf seinen Konflikt, fließen die Tränen und das ist auch so ein untrügliches Indiz, das ist der Konflikt. Auf einem Seminar war ein junges Paar und er hatte Neurodermitis am Hals und begonnen hat das so als er sich zu rasieren begonnen hat, so mit 16, 17. Da hat es ihn gebrannt und da ist es ihm das aufgefallen, dass er da Neurodermitis hat und das hat er bis heute und was da der Konflikt war.
Und Hals heißt vom Hals schaffen. Und da wusste er den Konflikt und zwar hat er miterlebt wie der Vater die Mutter an der Gurgel packt und würgt und er wollte da quasi getrennt werden für die Mutter von der Hand vom Vater.
Slično kao što je moja sestra htjela da joj pas bude odvojen od ogrlice. Pa se poistovetio sa svojom majkom i kada je ispričao priču kako je upoznao oca i majku... kako se slagao, suze su potekle i onda je stvar bila jasna, za njegovog partnera, za sebe, za mene - bilo je jasno , to je bio sukob.
Und jetzt kann es natürlich sein, mittlerweile sind da 14 oder 15 Jahre rum – vielleicht haben die sich schon getrennt, die Sache ist gegessen und da hing die Schiene noch in der Luft und ich muss nochmal hinfinden zum Konflikt und er ist nicht mehr der kleine Bub von damals, jetzt ist er schon 30 – dass das gegenstandslos ist und es löst sich die Schiene auf.
Tu je i činjenica da je konflikt zapravo riješen, ali samo željeznički sistem i dalje radi, sistem ranog upozorenja i dalje radi. I tu moram da nađem put do sukoba, poznajem sebe tada i znam sebe sada, po tome prepoznajem razliku. Tada mi je to bila katastrofa, danas je za mene gotovo i onda se udlaga raspusti i onda sam i ja zdrav.
Petak, 12. januara 2024
42 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 01:23:34
Univerzitetska recenzija
Wenn man sich mit Neurodermitis und Dr. Hamer beschäftigt, stolpert man zwangsläufig über den Namen Stemmann, er ist Leiter der Städtischen Kinderklinik Gelsenkirchen, er schrieb hier 1992 an einen Dekan der Universität Düsseldorf: „Sehr geehrter Herr Dekan, Ihrem Vorschlag dass ich als Mitglied der medizinischen Fakultät in einer Ärztekonferenz 20 Fälle daraufhin untersuchen soll, ob sie nach den biologischen Gesetzmäßigkeiten der Neuen Medizin des Dr. Ryke Geerd Hamer reproduzierbar sind, habe ich entsprochen“ … und zum Schluss: „die Wahrscheinlichkeit dass nach der strengen wissenschaftlichen Überprüfung auf Reproduzierbarkeit die Gesetzmäßigkeiten der Neuen Medizin richtig sind, muss nunmehr als sehr hoch angesetzt werden“. Das ist eine universitäre Überprüfung.
Übrigens die Universität Düsseldorf hat 2016 eine 2. Bestätigung – Gutachten erstellt, wonach die ersten beiden Naturgesetze von Dr. Hamer richtig sind … von Dr. Elis im Auftrag der Ärztekammer Hessen und die Universität ist Ende der Fahnenstange, es gibt keine höhere Instanz und Dr. Hamer hat sich immer einer Überprüfung gestellt und die haben gekniffen. Also wer zum Wettkampf nicht antritt hat verloren, Dr. Hamer hat die Spielregeln eingehalten.
Petak, 12. januara 2024
43 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 01:25:11
WDR – 13.12.2004. decembar XNUMX
Ili ovdje – WDR: da li je neurodermatitis izlječiv? Gelsenkirchen model obećava pomoć i samoizlječenje neurodermatitisa. U dječijoj klinici Gelsenkirchen pod vodstvom prof. Stemmanna ne radi se o pomirenju sa hroničnom bolešću neurodermatitisom, već o izlječenju ove kožne bolesti, odnosno samoizlječenju. Neophodan preduslov za to je aktiviranje moći samoisceljenja bolesne osobe, imitacija onoga što se automatski dešava u takozvanim spontanim izlečenjima.
„Da schau her“! Mögliche Ursachen der Neurodermitis, so nehmen die Gelsenkirchener Forscher an, ist unkontrollierbarer Stress oder nicht verarbeitetes Trennungs- bzw. Verlusterlebnis des erkrankten Kindes oder Erwachsenen.
Inače, svaki sukob izaziva stres, svaki poseban program izaziva stres.
Doch nicht jede Trennung führt zu einer Neurodermitis. Das Gelsenkirchener Modell fokussiert Trennungssituationen in denen die Betroffenen gefühlsmäßig auf dem falschen Fuß erwischt wurden. Wiederholen sich bestimmte Situationen, die mit negativen Gefühlen oder Kränkungen assoziiert werden, könnten (als typisches Reaktionsmuster) jedes Mal Neurodermitis-Beschwerden auftreten.
Ovo se odnosi na šine.
Ministarka zdravlja Sjeverne Rajne-Vestfalije Birgit Fischer uključila je postupak liječenja u Gelsenkirchenu u decembru 2001. godine u projektnu mrežu “Zdrava Sjeverna Rajna-Vestfalija” u Evropskoj mreži Svjetske zdravstvene organizacije – Regioni zdravlja. Ocijenjeno je da je uzoran i predstavlja prednost za zdravstveni sistem zemlje.
Zanimljivo je kako možete pisati o jednoj ili drugoj stvari. Hm?
Petak, 12. januara 2024
44 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 01:27:17
Zvezda – 10.01.2008
Ili ovdje opet druga krajnost - netaknut porodični život štiti, djeca razvedenih roditelja boluju od neurodermatitisa tri puta češće nego djeca čiji roditelji žive zajedno. To možete vidjeti statistički. Šta je terapija?
Cortison! Dass die mal auf die Idee kommen, das Problem zu beheben – warum gibt’s keine intakten Familien mehr – nein im Gegenteil. Also wir züchten regelrecht die Krankheiten, also die Sonderprogramme durch unser unbiologisches Leben und das müssen wir ändern. Übrigens jedes Programm zehrt auch von unserer Substanz, also weniger Konflikte heißt wir werden älter.
Und es ist auch nicht so, dass wenn ich einen Konflikt erlitten und gelöst habe, dass ich dadurch klüger wäre. Im Gegenteil – je weniger Konflikte umso reifer wird man und zufriedener wird man. Ich meine wozu bin ich hier geboren? Um die Hochfinanz zu bedienen? Nö, sehe ich nicht ein.
Petak, 12. januara 2024
45 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 01:28:31
Alergija na sunce na vanjskoj strani ruke partnera
• Li terapeut, 40 godina / “Guraj me u vodu” staza: sunce + roditelji ili konj
Sada udlaga, terapeutkinja u Švicarskoj ima alergiju na sunce, ali samo na vanjskoj strani ruke svog partnera, ništa više. Zanimljivo, samo u kombinaciji sa konjem ili sa roditeljima.
Kad tako izađe na sunce ne reaguje, kad izađe na sunce sa mužem ne reaguje. Ako se vozi ili izađe na sunce sa roditeljima, ona reaguje. I ona može namazati kremu za sunčanje faktorom 60, ali i dalje reagira.
Und sie fand ihren Konflikt und zwar sie betreut Schwerstkranke und eines Tages wollte sie einer Schwerstkranken einen schönen Nachmittag am See bereiten mit Bootsfahrt, mit Ausreiten, die Eltern grillen am Ufer und mitten am See sagt diese Schwerstkranke: „ich möchte nicht mehr leben, bring mich um, schieb mich ins Wasser“! Sagt die Therapeutin, „bist verrückt, da mache ich mich strafbar“! Sagt die Patientin, „ist mir komplett egal, ich möchte nicht mehr leben, ertränke mich“! Sagt die Therapeutin, „da sind kleine Kinder am Strand, ich kann dich da doch jetzt nicht ertränken“. Macht diese Patientin einen Riesen-Rabatz, sie wollte unbedingt umgebracht werden.
A roditelji pokušavaju, terapeut pokušava, ona je samo htela da bude ubijena i htela je da bude odvojena od pacijenta - partnera, ona je levoruka, krajnje levo u vezi sa šinskim suncem, konjem i roditeljima.
Pogledajte kako su naša tijela precizna, a sada kad god je bila na suncu sa konjem ili sa roditeljima, njen mozak se prisjetio: “Pazi, tada je bilo jako loše”! To je mehanizam i bez obzira da li se to zove alergija na sunce ili alergija na mlijeko ili osteoartritis ili epilepsija, mehanizam je isti.
I kada je pronašla sukob, shvatila je da je ova pacijentica dozvolila da bude ubijena - u Švajcarskoj postoji umrtnički objekat i... to znači da se ovakva situacija više ne može dešavati i alergija je nestala.
Dakle, ovo je primjer gdje šina visi u zraku, uzrok je pojeden, samo moram to iz podsvijesti dovesti u svijest. Poznavao sam sebe tada, znam sebe i sada i tako prepoznajem razliku i onda mi otpadne dugme u mozgu - šine i to ništa ne košta.
Petak, 12. januara 2024
46 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 01:31:19
Alergija na sunce od detinjstva
• Re žena 45 godina / Izgubljena na Markovom trgu kada je imala 5 godina Železnica: Sunce + preko 25°C
Učesnica seminara kaže da od detinjstva ima strašnu alergiju na sunce, ali samo na sunce i temperature iznad 25°. Kada leži na suncu na glečeru, uopšte ne reaguje. I svake godine ide u Italiju i uvijek je uspaničena. Nekoliko puta je bila na jedinici intenzivne njege, dva-tri puta je bila na jedinici intenzivne njege. Reaguje stomakom, migrenama, kožom i uvek se potpuno plaši da će se to ponoviti. Ovo od detinjstva.
Kažem, “pa, mora da ste pretrpjeli sukob odvajanja na 25° sunca, pretrpjeli teritorijalni gnjev i pretrpjeli direktan strah”.
Tako da možemo vrlo precizno formulirati uzrok iz simptoma i mislila je na sukob. Sa 5 godina bila je sa roditeljima na Trgu Svetog Marka u Veneciji i sa njima je bio poznati par i žene su ćaskale, muškarci su ćaskali i odjednom je petogodišnjak stajao sam na Sv. Markov trg u ovoj vrevi ljudi bez roditelja.
Das war der Konflikt! Das war der Trennungskonflikt, der Revierärger – die Eltern sind ihr quasi aus dem Revier gelaufen und die Frontalangst. Weil dann kam die Polizei und eine Dame aus einem Kiosk hat sich dem Kind angenommen und hat die Polizei gerufen – Frontalangst, was passiert da jetzt alles. Mit der Schiene Sonne über 25 Grad. Und als sie den Konflikt mir erzählt – das war ein Seminar im April, sage ich zu ihr, „du bist heute 45, das was dir da damals widerfahren ist, das kann nicht mehr passieren. Also solltest du jetzt deinen Eltern am Markusplatz verlorengehen, dann setzt du dich doch ins nächste Kaffee, steckst dir eine Zigarette an und telefonierts einmal, oder? Aber das was damals passiert ist, das kann heute nicht mehr passieren, ich sag dir, du hast keine Sonnenallergie mehr“. Im April. Im nächsten Atemzug als sie den Konflikt erzählt hat, habe ich ihr gesagt, „du hast keine Allergie mehr“! Und im Sommer war sie in Italien und hat nicht mehr reagiert. Weil`s nicht mehr passieren kann!
Eine echte Wissenschaft ist nicht nur reproduzierbar am nächstbesten Fall sondern kann auch Vorhersagen treffen. Und die Vorhersage die war nicht so schwierig und die hat keine Allergie mehr und wie gesagt, als Techniker, ich bin kein Therapeut, aber als Techniker … als Softwaretechniker … und vor allem das so zu durchschauen, wie der Dr. Hamer das durchschaut hat, Hut ab, Hut ab!
Petak, 12. januara 2024
47 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 01:34:32
tema
Vodene boginje su također lijek za sukob separacije. Dvije djevojčice su imale vodene kozice u isto vrijeme oko Božića. Majka je pomagala na božićnom sajmu, a otac je posjetio majku sa dvije djevojčice, a majka nije imala vremena, morala je raditi, a djeca su odvedena od majke i to je bio sukob. I dokle god je trajao božićni sajam, bili su aktivni, a onda kada je bio Božić, božićnog sajma nije bilo, a majka je bila kod kuće, a djeca su imala vodene kozice.
Also eine Ansteckung gibt’s nicht, die Mikrobe verursacht nichts, abgesehen davon dass es Viren eh nicht gibt, aber bei so Epidemien muss man immer den gemeinsamen Nenner suchen. Wir können uns nicht gegenseitig anstecken, wir können aber sehr wohl gleichzeitig denselben Konflikt erleiden, dann haben wir gleichzeitig dieselben Symptome, das geht schon und den gemeinsamen Nenner muss man halt rausfinden.
Vodene kozice kod male djece
• Sestre 2 + 4 godine / majka je bila zauzeta
Majka je bila zauzeta na adventskoj pijaci i ispratila muža i kćeri. Vodene kozice na onim mjestima gdje su majke mazile djecu zbogom.
Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 01:35:45
Vodene boginje ispod pazuha
• Dječak 16 godina / odvojen od prijatelja Matiji treba moped
Der Junge – seine Freunde bekamen ein Moped. Der Junge braucht ein Moped. Die Freunde entdrosselten das Moped und rasten mit 75 km/h durch die Gegend und seine Eltern haben ihm das verboten und er knatterte mit 45 km/h hinterher. Das ging den Freunden auf die Nerven, das ging ihm auf die Nerven und dann haben sie ihn verarscht, sagten „fahr du vor, wir kommen nach“. Er fuhr vor aber sie kamen nicht und das war … – er ist Rechtshänder, Partner Trennung, nicht getrennt werden wollen – dann hat er sie überall gesucht, zu Hause aber die haben ihn da voll verarscht. Und die Lösung war 14 Tage später, dann war Schulbeginn, das war in den Ferien, Sommerferien und mit Schulbeginn ist er abgelenkt gewesen, ist darüber hinweggekommen, hatte einen anderen Freundeskreis und das war dann die Lösung. Hat auch so 14 Tage gedauert.
Petak, 12. januara 2024
48 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 01:36:55
tema
Slučaj je veoma dramatičan i totalan... primer iz udžbenika kako ljudi kucaju ili šta tera decu. Dijete otkucava malo drugačije od odraslih. Ovo troje braće i sestara dobilo je po jednog zlatnog hrčka od svoje majke, a majka je rekla djeci da "hrane životinju da ne gladuje"!
I zlatni hrčak je bio zanimljiv tri mjeseca, ali jednog dana životinja je bila mrtva u kavezu - gladovala. A onda je devojčica doživela separacioni sukob sa urtikarijom i devojčica je postala alergična na sve vrste hrane jer je životinja umrla od gladi – dakle i hrana. A roditelji nisu imali pojma, doktori su rekli da će dijete umrijeti, drama je trajala dvije godine i roditelji više nisu znali šta da rade.
Rekao je djetetu: „Imaš li neku želju? Šta god da je, reci! Potrudićemo se da to ispunimo za vas” i računali na Disney World ili nešto slično, da će dijete htjeti u Disney World. Djevojčica kaže: „Htjela bih zečića sa plitkim ušima.” Roditelji dobiju zečića sa klonulim ušima, dijete uzme zeku i kaže: „Sad ću ja ozdraviti“! I ozdravio. Dete je instinktivno znalo, ovo je bilo moje rešenje, ne bi mi se ponovilo i to je bilo rešenje, dete je ozdravilo. I dete je znalo rešenje!
Übrigens für einen Konflikt gibt’s meist mehrere Lösungsmöglichkeiten. Wenn ich einen Konflikt habe mit der Schwiegermutter – die eine Möglichkeit ist, ich schicke sie ins Altersheim, aber da könnte sie wieder zurückkommen.
Druga opcija bi bila unajmiti plaćenog ubicu - ona se neće vratiti.
Treća opcija je - pomirim se sa svekrvom da se zajedno smijamo problemu.
Die vierte Möglichkeit ist – die Schwiegermutter geht mir am Arsch vorbei – ich kann die Aktien rausbekommen von ihr im Positiven und im Negativen, da bin ich auch gesund. Also – 4 Lösungsmöglichkeiten! Die beste ist immer die wo der Patient selbst dazu stehen kann, das ist die beste. Nicht irgendwie was erzwingen wollen oder über’s Knie brechen, was der Patient sagt.
Urtikarija po cijelom tijelu
• Djevojčica 8 godina / zlatni hrčak je gladovao 2 godine, željeznica: hrana!
Dete je i samo znalo rešenje.
Petak, 12. januara 2024
49 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 01:40:03
tema
Urtikarija na leđima
• Li Boy 8 godina / Zagrljaj Nije htio da bude zagrljen. Otac piše
Der Fall ist auch recht interessant und zwar von den zeitlichen Zusammenhängen. Der Bub musste mit seiner Schwester und der Nachbarin – alles so kleine Kinder – Räuber und Gendarm spielen und die Nachbarin – also das Mädchen – wurde von ihm verhaftet. Und sie bestand darauf, dass er sie fesselt, sie quasi umarmt und berührt, da hat das Mädchen drauf bestanden. Das war ihm zu wider, er wollte nicht, er musste aber. Und daraufhin hat der kurz danach, Stunden später mit Urtikaria am Rücken reagiert – er wollte getrennt werden – außen.
Und wieder Stunden später war das Symptom weg. Zwischen den beiden Bildern …(auf die Bilder deutend)… liegen 12 Stunden schreibt der Vater. Ein Wahnsinn hm? Also innerhalb 12 Stunden wie weggeblasen.
Sada se igramo detektiva germanske medicine. Pogledajte pozadi. Gdje su simptomi? Ali uglavnom lijevo, a ne desno i djevojka iz susjedstva – kakav je to dječak? Da li je ovo partner ili majka/dijete? Dakle komšijska djevojka istih godina sigurno nije majka, sigurno nije tvoje rođeno dijete, ako je onda partner ili protivnik - tj. partner. Želeo je da bude odvojen od svog partnera. Sta to znaci?
Dječak - lijeva strana tijela simptomi moraju biti ljevoruki. I onda sam pisala ocu, da li je istina da je sin ljevak? Otac kaže, „vrlo dobro“! Pa je zaboravio da mi ovo napiše, pitala sam i pretpostavila da je on ljevoruk i zaista.
Kao što sam rekao, kada shvatite ugao diferencijalne dijagnoze - u ovom slučaju, razdvajanje partnera - ostalo je samo rutina. I možete ponovo složiti stvari i možete steći iskustvo i ne vjerovati ništa. Moraju vjerovati u konvencionalnu medicinu, većina pacijenata ionako vjeruje u nju, mora vjerovati u nju, 95% mora vjerovati u nju, u pravom smislu te riječi.
Petak, 12. januara 2024
50 stranica 53-a

Video zapis minuta tema
Special 001 Outer Skin (1).mp4
Najmanje 01:43:00
Osip u obliku poljupca ispod partnerovih grudi
• Re žena 40 godina / “Ne diraj me”! Sukob razdvajanja, iako ste sami inicirali razdvajanje!
Jetzt kann man auch einen Trennungskonflikt erleiden wenn man selbst die Trennung veranlasst. Was erwischt einen da am falschen Fuß? Ein schönes Beispiel: Eine Seminarteilnehmerin erzählt, sie hat mit ihrem Ehemann einen Krach und hysterisch schreit sie, „fass mich ja nicht an“! Und er dreht sich um und sagt, „hab ich sowieso nicht vor“! Baff – und das war der Trennungskonflikt. Und hat sie mit Art Ekzem unter der Partnerbrust in Form von Lippen reagiert.
Dakle, u stvarnosti bi voljela da je tada poljubi. Kaže: „Ne diraj me“ preterano, a on kaže „Ionako ne planiram“ i to je bio sukob razdvajanja. Sada mu je kasnije mogla reći da sam ja uzrok rastave, ali nije očekivala da će se on zapravo okrenuti i otići.
Das ist dennoch der Trennungskonflikt. Also Sie sehen ich bin da … ich meine, ich mache diese Webinare, Seminare sicher nicht das Erste Mal, hunderte Male habe ich sicher schon vorgetragen aber ich bin nach wie vor begeistert und nach wie vor fasziniert und es macht mir auch Spaß Ihnen das zu erklären. Und dass ich das auch darf von Dr. Hamer aus, das ist mir natürlich eine Riesenehre.
Petak, 12. januara 2024
51 stranica 53-a

Video fajl specijalna 001 spoljna koža (1).mp4 minuta min 01:44:46
tema
Osip "bez" razdvajanja?
• Dječak 8 mjeseci / Stres na jedrenjaku
Mališan stalno ima osip na unutrašnjoj strani organa, iako cijela porodica živi na čamcu od 14 metara
»―――――«
Najava za drugi dio – slika “osip na licu”
Uradićemo još jedan slučaj, a onda se nadam da ću od vas dobiti nekoliko pitanja.
Znamo par koji je izašao. Kupili su jedrenjak i plove ljude po Karibima i tako se finansiraju. A dječak je rođen na brodu i ima hronični osip na stomaku i grudima. A brod je – rekao bih 14 m, brod nije duži od toga.
Znaci mama moze da bude maksimalno 14 m udaljena a ipak deck ima konflikt razdvajanja...i naravno tako malo dete...gde trazis konflikt razdvajanja? Naravno sa mamom. Tata je često više ometajući nego što dovodi, mama je glavni negovatelj tako malog djeteta.
Also wenn, dann ist das „Trennung Mama“, aber 14 m, weiter kann die Mama nicht weg sein und dennoch muss ein Trennungskonflikt passiert sein. Und dann habe ich das 2 x miterlebt, also das war mehr so ein Abenteuerurlaub. Wenn da Böen auftreten, da gibt’s Stress am Schiff, der Sturm, die Segel peitschen, der Mann am Steuer gibt Kommando, die Frau rafft die Segel und der 8 Monate alte Junge sitzt am Topf, hat Angst und niemand hat Zeit für das Kind, das Kind brüllt.
Otac grdi majku koja uzvraća, samo stres i dijete je u panici. Dosta je, uzrok šoka je samo trenutak. To je uzrok i to se mora pronaći. A to će vjerovatno moći riješiti tek kada bude mogao samostalno hodati po brodu, kako više ne bi dolazio u situaciju da mu je majka udaljena samo 10 metara, ali da ne može stići. Ako bude mogao da prati to ili tako nešto, onda će sigurno dobro ispasti.
Gut dann dass ich das nicht vergesse, da setzte ich dann beim Teil 2 fort, „Ausschlag im Gesicht“ kann nämlich auch so erfolgen … eine Trennung im Gesicht kann ich so assoziieren, dass ich mich dort nicht mehr blicken lassen kann, ich habe quasi das Gesicht verloren und dann kann ich in der Heilungsphase mit Ausschlag im Gesicht … da setze ich dann fort im Teil 2.
Ich bedanke mich bei Ihnen für Ihr Interesse, für Ihre Teilnahme, ich hoffe es war für Sie interessant und würde mich freuen, Sie auch wieder mal begrüßen zu dürfen
Petak, 12. januara 2024
52 stranica 53-a

auf diesem Studienkreis und ansonsten wünsche ich Ihnen noch eine angenehme Nachtruhe. Tschüss
Petak, 12. januara 2024
53 stranica 53-a

Ostavite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * označeno